Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 september 2005, 15:40
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Vodafone prepaid + Sony Ericsson K300i + Tungsten E

Hallo allemaal,

Ik ben van plan te gaan internetten via m'n palm Tungsten E. Deze link ik via de infraroodpoort naar de K300i en zo wil ik inbellen op ons inbeladres wat nog bij ons Planet Internet ADSL pakket zit. Ik zit nu te denken aan de aanbieding van Vodafone, je krijgt dan een Prepaid pakket met de Sony Ericsson K300i voor 99 euro's.

Ik heb de connectie al getest met een Nokia 6230 en dit werkt perfect, dit is echter met een abonnement. Nu heb ik op enkele plaatsen gelezen dat het soms niet toegestaan is met een prepaid pakket.

Ikzelf heb al gezocht bij Vodafone, daar is echter niets te vinden en hier op het forum wordt ook niet veel over vodafone prepaid abbo's gesproken. Ik hoop dus dat jullie het mij duidelijk kunnen maken.

Mvg, Hildebrand Soethoudt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 september 2005, 15:43
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Tip: heb je de Vodafone klantenservice al geprobeerd? Lijkt me typisch een vraag waar zij zonder na te denken antwoord op kunnen geven
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 september 2005, 15:55
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Ik had een heel bericht gestuurd met uitleg, kreeg ik een standaard mailtje terug met een verwijzing naar de FAQ. Heb zojuist opgezocht of een 0800 nummer geld kostte maar geloof het niet dus zal dat eerst even proberen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 september 2005, 16:03
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Zij vertelden mij dat het alleen kon via GPRS, MMS en nog iets maar dan niet via Infrarood :S Ik vraag mij af of dat meisje wist waar ze het over had. Naja, dan zal ik maar verder kijken naar een abonnement tenzij andere mensen hier nog tips hebben.

(Ik zoek dus een nieuwe telefoon waar ik af en toe mee wil bellen en vooral internetten, het liefst op een inbelnummer wat wij al hebben en zonder mb's in te kopen ofzo)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 september 2005, 16:17
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Dan zou je voor Telfort kunnen gaan: die hebben de goedkoopste GPRS-bundels. Ik geloof ook dat T-Mobile sinds kort stukken goedkoper is.
En wat betreft de juiste gsm; lees de vele threads op het forum hierover eens na. Het slimste is om dan te kijken of de gsm die je op het oog hebt in de PhoneLink van Palm staat.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 september 2005, 16:20
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Alvast bedankt allemaal, en ik zal volgende keer eerst even bellen :P
Met citaat reageren
  #7  
Oud 12 september 2005, 17:56
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Om nog even terug te komen op mijn keus, ik zit nu aan te denken om het toestel Philips 535 (http://www.consumer.philips.com/cons...RO_NL_CONSUMER) los te kopen. Hierbij dan het prepaid abonnement van Telfort aangezien je daarmee gprs kan gebruiken zoals hier staat http://www.palmclub.nl/forums/showth...elfort+prepaid. Wat denken jullie, werkt dit? De enige vereiste om via de palm te internetten is toch een gprs compatible telefoon + abonnement?
Met citaat reageren
  #8  
Oud 13 september 2005, 11:31
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Staat de Philips 535 in de Phonelink van Palm?
Met citaat reageren
  #9  
Oud 13 september 2005, 21:20
Pavla Pavla is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 84
Nee, heb hem onderhand gekocht en je kan er iig via een gsm connectie mee internetten, gprs ga ik nog proberen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023