Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Windows Mobile - Algemeen > Palm Treo 750 (Windows Mobile)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 april 2007, 13:17
mccune mccune is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar mccune
Linker softkey anders toewijzen

Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een Treo 750v. Hiervoor altijd PPC's gehad. En ondanks dat de 750(v) gewoon WM5.0 draait moet ik zeggen dat het toch wennen is. De 750 (v) komt bij mij bij dagelijks gebruik over als een Smartphone.. ..de stylus komt amper uit de silo

Nu zit ik met een aantal zaken waar ik niet uit kan komen. En ik merk ook dat er voor de "tweakende" gebruiker niet erg veel informatie te vinden is over het optimaliseren van je 750

Dit alles is de reden dat ik een aantal onderwerpen aan zal maken met mijn meest brandende vragen. Zodra ik hier een oplossing voor heb zal ik dat uiteraard met jullie delen!

Een ander voordeel is dat voor Nederlandse gebruikers de oplossingen in het Nederlands beschikbaar zullen zijn.

Hier dan mijn eerste vraag/probleem:
Op de today screen bevindt zich onder de linker softkey de optie: E-mail.
Nu weet ik dat je met SoftKeyApplet.cpl op de PPC deze functie kunt wijzigen. Nu dacht ik dat moet ook werken op de 750! Helaas is dit niet helemaal waar. Wat er gebeurt is het volgende:
Ik selecteer een applicatie, bijvoorbeeld Agenda One.
Op de today screen verschijnt de tekst: Agenda One.
Echter, wanneer ik hier op klik krijg ik een pop-up met: Agenda One en E-mail

Iemand een idee hoe je dit correct in kunt stellen?
Uit de tips op TreoCentral lijkt het alsof dit niet anders kan. Mocht iemand toch een oplossing weten dan hoor ik dat graag!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 april 2007, 17:49
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk dat je meer info zult vinden bij de site van de pocketpc gebruikers. Pocketinfo.nl » Home
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 april 2007, 20:33
mccune mccune is offline
Lid
Model: Palm Treo 750v
 
Geregistreerd: 20 mei 2006
Locatie: Friesland
Berichten: 34
Stuur een bericht via MSN naar mccune
Zal ik het daar nog eens posten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023