Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #11  
Oud 29 september 2005, 20:15
schooierd's schermafbeelding
schooierd schooierd is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 45
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Dat moet uiteraard geen probleem zijn.

GPRS connectie is GPRS connectie
*uche* daar zou ik nog maar niet al te zeer vanuit gaan. T-Mobile hinkt nogal op twee gedachten lijkt het (lees: ze hebben absoluut geen eenduidig beleid wat dat aangaande). De reden is wel plausibel: een contract is bindend (je sluit zo'n additioneel data-abonnement voor 1 á 2 twee jaar af, in de regel), en mocht "jouw" constructie tóch niet naar wens functioneren (geen stabiele werking etc.) dan mag De Klant toch vrolijk 12 x € 9,50 of 24 x € 9,50 blijven betalen, zonder daar iets zinnigs voor terug te krijgen .
Ik zie het gezanik al voor me in de diverse fora: da's lekker, T-Mobile wil m'n contract niet ontbinden, en wil mij niet verder helpen met m'n GPRS-verbinding op m'n toestel van provider X..

Deze data-bundel is mij in elk geval op het lijf geschreven, en zou zeker een reden kunnen zijn om over te stappen naar T-Mobiléééé. Maar dan niet met zo'n MDA, SDA, ABS, EHBO of hoe die T-M bouwsels mogen heten. Dus een beetje flexibiliteit van T-Mobile (met voor de "eigenwijze types" die niet met de voorgeschreven / geadviseerde toestellen willen werken een eigen schuld, dikke bult-clausule) zou welkom zijn .

Laatst gewijzigd door schooierd; 29 september 2005 om 20:21.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023