Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 oktober 2006, 09:23
deboopi deboopi is offline
Lid
Voornaam: Pieter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 februari 2006
Locatie: Mechelen (België)
Berichten: 30
Nieuwe kaarten voor TomTom navigator 5

Vermits tt6 problemen geeft op een Palm TX en Viamichelin 5 naar verluidt niet echt goed is (er zitten nogal wat fouten die nog steeds niet zijn opgelost door Viamichelin, zie www.gpspassion.com) en Viamichelin 4 met verouderde kaarten werkt, ben ik op zoek naar de meest recente kaarten voor TT5.

Tomtom heeft beloofd om nieuwe kaarten voor tt5 uit te brengen, momenteel wordt er daar op de website al geen melding meer gemaakt van op welke datum die zullen uitkomen.
Ik weet wel dat je kaarten kan downloaden maar hoe recent zijn die en is dat dan enkel per stad of kan je iop die manier bijvoorbeeld ook een recente kaart voor de Benelux plus binnen te halen.

Ik denk dat dit de beste optie is gezien de problemen met andere versies / programmatuur.

Weet er iemand meer ivm die kaartupdate?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 oktober 2006, 09:36
Minbaru
Guest
 
Berichten: n/a
Onderstaand de reactie die ik 2 oktober van Tomtom kreeg


Citaat:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan TomTom Customer Support.

Wij verwachten spoedig vernieuwd kaartmateriaal te kunnen leveren. Wanneer wij deze mogelijkheid bieden zullen wij onze klanten hier over informeren. Dit zullen wij doen via de TomTom nieuwsbrieven en onze website. Op dit moment zijn de voorwaarden en prijzen nog niet bekend. Deze zullen eerdaags bekend worden gemaakt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023