Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21 juni 2006, 07:09
JeroenHennissen
Guest
 
Berichten: n/a
1 palm synchroniseren op 2 PC's met outlook

Ls,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zit met het volgende probleem. Ik wil graag mijn zakelijke PDA synchroniseren met Outlook 2003 op het werk en privé met mijn eigen Outlook 2003. De software is netjes geinstalleerd, echter krijg ik vaak de afspraken, dubbel, driedubbel of nog meer in de agenda;s te staan. Ik heb in hotsync manager al aangegeven dat ik met meerdere PC's synchroniseer (anders krijg ik een melding of dat wel wil).

Weet iemand een goede tip voor mij hoe ik dit moet regelen? Ik wil dus de PDA zowel zakelijk gebruiken, maar ook de privé afspraken en taken synchroniseren....

Bedankt!

Jeroen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 juni 2006, 07:44
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Hallo Jeroen,

Je kan hiervoor bij Chapura kijken naar twee pakketten, of je gaat voor Pocketmirror Pro (je hebt nu de gratis meegeleverde Pocketmirror), of je kijkt naar KeySuite.

Je zal echter niet alleen in de synchronisatiesoftware dingen moeten regelen, het helpt ook om in Outlook zelf mappen te maken waaruit blijkt dat het een werkmap, danwel een privemap is. Dat maakt het makkelijker om dit gescheiden te houden en op per PC alleen met die mappen te synchroniseren.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023