Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 december 2005, 14:03
@gar
Guest
 
Berichten: n/a
Angry lifedrive dead

en jawel,

m'n lifedrive die de vorige verving wil het niet meer doen.
Afgelopen vrijdag bleef hij hangen, deed helemaal niets meer. Soft reset , geen reactie. Harde reset , geen reactie. Bij een Soft-reset blijft het palmone-scherm zichtbaar, en verder niets. Je hoort de harde schijf eventjes ratelen, die stopt en gebeurt er niets meer.
Bij een harde reset krijg je het keuze-scherm tussen 5 of 30 min. Afhankelijk van je keuze geeft hij dan aan wat er gebeurt, maar verder blijft ie ook hangen.

nada njente.

Al op een amerikaans forum dezelfde grap teruggevonden. Daar legden ze hem een dag of zo aan de voeding, en dan deed ie het weer. NOT.

iemand tips hoe ik m'n lifedrive weer aan de gang kan krijgen, zonder hem op te hoeven sturen naar pdashop en hem weer 4 weken kwijt te zijn?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 december 2005, 14:36
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Nee en al zou dit lukken, blijf je toch zitten met een apparaat dat in principe niet goed functioneert. Gewoon weer terugsturen en ik neem aan dat het deze keer sneller dan de vorige keer geregeld zal worden.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 december 2005, 15:32
@gar
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis
Nee en al zou dit lukken, blijf je toch zitten met een apparaat dat in principe niet goed functioneert. Gewoon weer terugsturen en ik neem aan dat het deze keer sneller dan de vorige keer geregeld zal worden.
dan zou elke windows-computer teruggestuurd moeten worden, want ik heb nog geen computer meegemaakt die niet grondig blijft hangen..

maar ik denk dat ik inderdaad weer contact moet opnemen met PDAshop.........
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 december 2005, 15:32
@gar
Guest
 
Berichten: n/a
Heb rechtstreeks met Palm contact gehad.

M'n "dead"drive is opgehaald door TNT, beetje mazzel na 7 (werk)dagen terug. Jammer dat de kerst ertussen zit.

gr,
@gar
Met citaat reageren
  #5  
Oud 02 januari 2006, 20:02
@gar
Guest
 
Berichten: n/a
vandaag weer terug gekregen. Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar de harde schijf was niet 100% gewist, waarvoor ze wel waarschuwen... Een aantal mapnamen stonden er nog op..

eens kijken hoe lang hij het deze keer blijft doen zonder uit te vallen....
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 januari 2006, 23:16
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Waarschijnlijk ook de tweede update erop gezet, dat scheelt je weer wat kopzorgen!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 03 januari 2006, 08:12
@gar
Guest
 
Berichten: n/a
ook al geen meevaller: stond er al op....

kan nu eindelijk m'n p2p-netwerk uit gaan proberen.. Ik kom daar misschien nog wel met een vraagje mee, want de eerste pogingen werkten niet 100%

Laatst gewijzigd door @gar; 03 januari 2006 om 08:19.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023