Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 juni 2003, 16:05
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
Question 2 verschillende connecties nodig

Hallo,

ik gebruik Phone Link (voorlopig althans) om mijn connecties met mijn Nokia op te zetten. Alles werkt prachtig.

Ik zit enkel met het probleem dat ik voor het WEB en het WAP gedeelte een ander telefoon nummer ( en andere parameters username & password) moet instellen.

Kan dit ?

Sandra
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2003, 20:55
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Als alleen telefoonnummer, username en password anders zijn is het makkelijk. Selecteer in Prefs - Network de connectie die je al gemaakt hebt met Phonelink. Kies nu uit het menu Services de optie Duplicate en je hebt een kopietje van de eerste. In het kopietje wijzig je de parameters. Wisselen tussen de twee services kun je doen via Prefs - Network.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2003, 11:07
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
En dan niet meer de phone link gebruiken?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 juni 2003, 23:04
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Lijkt me inderdaad overbodig. Als je nu weer Phonelink gebruikt doe je dezelfde instellingen nog een keer opnieuw, terwijl bijna alles al goed staat. De telefoondriver en de netwerkinstellingen zijn hetzelfde op de drie te wijzigen parameters in de netwerkinstellingen na. Een kopietje (Duplicate) van de netwerkinstellingen volstaat. Je hoeft alleen in het kopietje de drie paramters aan te passen. Wel zo eenvoudig lijkt me.

Het kan met Phonelink ook, dus als dat toch je voorkeur heeft is het geen probleem.

Laatst gewijzigd door Arent; 19 juni 2003 om 23:08.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023