Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 december 2002, 14:22
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
Question Hard Case voor Tungsten T

Hallo,
sedert enige tijd heb ik mij een oude Palm Vx naar de Graveyard gestuurd en me Tungsten T aan geschaft. Voor mijn vorige Palm had ik een Hard case gekocht, maar die werkt natuurlijk niet voor de Tungsten. Op de site van Palm zag ik dat er een hard case voor de Tungsten bestaat. De foto's die ze me tonen, brengen we niet echt wijzer.
Heeft iemand meer info over de case : kun je de palm openschuiven zonder hem uit zijn case te halen ? Is de stylus beschermt ? Heeft iemand al zo'n case gekocht en wat vind je ervan ?
Bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 december 2002, 14:32
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Hallo en welkom op dit forum.

Als het allemaal meezit staat er vanavond nog een review van deze case online. Maar om nu alvast je vragen te beantwoorden: je kan de unit openen door deze naar boven te schuiven. Als de case gesloten is blijft de bovenkant open, dus je stylus is wat dat betreft niet beschermd.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 december 2002, 14:32
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
nog even geduld, een review van zowel de hardcase als de leren uitvoering voor de Tungsten zit in de pijplijn, en zal binnen niet afzienbare tijd hier op de website verschijnen!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 december 2002, 14:40
jybakker
Guest
 
Berichten: n/a
Ik sinds een week nu de Palm Tungsten Hard Case.

Op zich wel een grappig ding. Het werkt als volgt:
Je palm schuif je onder een kleine hoek met zijn onderkant in de case, daardoor druk je een veer naar beneden. Als de veer beneden is druk je de palm met zijn rug tegen de binnenwand van de case aan. Laat je nu de palm rustig los dat zal hij door de veer iets omhoog gaan waardoor er twee pootjes achter in de gaatjes in de rug van je palm zullen haken. En voila, je palm zit redelijk goed in zijn huisje.

Voordelen zijn dat je overal bijkan (voicememo knopje, sd card en stylus), De case voelt sterk aan en je SD kaartjes kan je er ook netjes in opbergen.

Nadeel is dat wanneer je je palm aan wil zetten met de on/off button dat je dan weer met de veer te maken krijgt, je palm moet je palm met je vingers van je ene hand tegen houden (zodat ie dus niet naar beneden zakt) en met je andere hand dan de on/off button bedienen.
In de meeste gevallen zal dit niet vaak voorkomen, tenminste bij mij niet want ik gebruik de on/off button niet vaak om mijn palm aan te zetten.
Een ander nadeel is dat de palm uit zijn huisje moet voor een hot-sync.

Verder weet ik niet hoe veilig de case is voor de lak op de palm, er rust een klein stukje plastic op de linkerbovenhoek van de behuizing wanneer de case dicht is. En wanneer je palm voor een hotsync in en uit de case moet worden gehaald kan hij volgens mij ook wel gaan slijten in de loop van de tijd (maar dat denk ik alleen maar en weet dus niet zeker (voor de zekerheid ga ik nog wat plakfilt in de behuizing plakken zodat het zeker geen probleem zal worden).)

Alvast hele fijne feestdagen en weest voorzichtig met vuurwerk he??
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 december 2002, 15:22
skeppens
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

Ale, dan zal ik nog maar eventjes braaf afwachten tot als jullie de review on line zetten.

En die dacht voor kerstmis een kadotje te kunnen hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023