Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03 september 2003, 23:49
downloadmeall
Guest
 
Berichten: n/a
Deze kabel bestaat uit een stuk naar uw sigaretten

Hallo, ik heb een H2210 i.c.m. TomTom 2 software pakket (inclusief |GPS). Het werkt perfect in de auto...maar ik wil graag de GPS mee kunnen nemen tijdens een wandeling of een fietsttochje. De GPS muis zit aan een een stuk kabel die vervolgens naar de auto-sigarette aansteker gaat.

Nu zoek ik een mogelijkheid om de hele gps systeem mee te nemen, bijv. in m'n rugtas. Bestaat er zoiets (bijv.) een draagbare accu mét een aansluiting voor een stuk auto-sigarette-aansteker?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 september 2003, 00:17
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
De iPAQ 2210 is een PocketPC, dus je bent denk ik beter op je plaats bij onze collega's van de PocketPc-Club. Ik heb overigens nog nooit van zo'n accu gehoord. Je zou kunnen overwegen om een Bluetooth GPS-muis aan te schaffen, zoals de Fortuna BT GPS of de EMTAC BT GPS.

- jp
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 september 2003, 17:55
downloadmeall
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 04-09-2003, om 01:17 heeft jean-paul dit gezegd in bericht #2
De iPAQ 2210 is een PocketPC, dus je bent denk ik beter op je plaats bij onze collega's van de PocketPc-Club. Ik heb overigens nog nooit van zo'n accu gehoord. Je zou kunnen overwegen om een Bluetooth GPS-muis aan te schaffen, zoals de Fortuna BT GPS of de EMTAC BT GPS.

- jp

Citaat:
[i]
De iPAQ 2210 is een PocketPC
Inderdaad ja...


Citaat:
[i]
Je zou kunnen overwegen om een Bluetooth GPS-muis aan te schaffen, zoals de Fortuna BT GPS of de EMTAC BT GPS.
Ik wist dat zoiets al bestond. Ik wou alleen het goedkoop houden.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 september 2003, 10:24
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Er bestaat wel iets van een batterypack; maar daar kunnen onze broeders bij PocketPC-club vast meer over vertellen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023