Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25 januari 2010, 14:49
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
zeer raar he, mijn app catalog heeft nog steeds niets; zelfde firmware en world ready..
bizar. heb jij die dan via O2 geactiveerd?

ik heb alles hier gewoon via Mobistar gedaan, mss is dat het mogelijke verschil?!
Neen, via een Mobile Vikings SIM die ik sindsdien voor niets anders gebruikte. Reden is dat m'n werkgever m'n gsm-abo (bij Proximus) betaalt , maar vermits er geen data in dat abo zit moest ik een andere oplossing vinden voor de activering, i.e. Mobil Vikings (15€ voor de kaart met nieuw nummer, en nog eens 15€ voor de eerste (en enige) oplaadbeurt).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d age Bekijk bericht
via homebrew kan je inderdaad heel wat nuttige haks vinden!
heb er een 10tal reeds geïnstalleerd..
Idd handig, mss dat ik het wel eens probeer, eerst afwachten wat de app catalog in de toekomst brengt. Hij groeit momenteel gestaag (maar wel heeeel traag) aan met enkele apps per dag.

Mss heb ik gewoon hoerenchance?

Wim
Met citaat reageren
  #22  
Oud 26 januari 2010, 17:54
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
@Wim: Hoerenwat? Nou ja, dat terzijde. Jij wacht op gratis apps in de app-cat, die inderdaad met 1 of 2 per dag groeit, maar zelf wacht ik vooral op de betaalde apps. Ik heb al contact gehad met verkopers en die willen net zo graag verkopen als veel mensen willen kopen, zucht. Ik wil bijvoorbeeld Shopping Manager aanschaffen en een paar van die coole games die ze hebben laten zien.

Homebrew is geweldig. Ik heb zeer veel nuttige hacks en leuke tooltjes geïnstalleerd. Ik heb op dit moment 38 apps, 2 Linux Applications, 34 patches en 4 services en 3 unknowns geinstalleerd. Hebben jullie ook deze aantallen geinstalleerd, of zit ik juist hoog of laag?
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
  #23  
Oud 27 januari 2010, 11:29
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MendriX Bekijk bericht
@Wim: Hoerenwat? Nou ja, dat terzijde. Jij wacht op gratis apps in de app-cat, die inderdaad met 1 of 2 per dag groeit, maar zelf wacht ik vooral op de betaalde apps. Ik heb al contact gehad met verkopers en die willen net zo graag verkopen als veel mensen willen kopen, zucht. Ik wil bijvoorbeeld Shopping Manager aanschaffen en een paar van die coole games die ze hebben laten zien.
Op die betaalde apps zit ik vanzelfsprekend ook te wachten, maar dat ik plots toegang heb tot de gratis app catalog vind ik toch een stap in de goede richting.

Zelf zit ik te wachten op de bubble level app en de dof calculator. Beide erg handige apps voor een (amateur)fotograaf.

De games interesseren me minder. Vooral omdat de batterij van de Palm Pre het nu al niet erg lang uitzingt, ben ik echt niet van plan dergelijke intensieve apps te gaan gebruiken. Daarvoor zijn er andere devices.

Wim
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023