Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10 maart 2006, 16:31
McBeth
Guest
 
Berichten: n/a
Cool Films op volledig scherm mogelijk?

Goededag allemaal, dit is mijn eerste thread (ik heb wel eerst gezocht op de forum maar kon geen antwoord vinden),

Ik heb net een Tx gekocht (ter vervanging van mijn Tungsten E) en ben er wel blij mee.

Op mijn TE kon ik films bekijken maar met een heel klein scherm, en ik had gehoopt dat ik met de grotere scherm van de Tx (die ook nog eens op landscape kan) dat ik de volledige scherm kon gebruiken (dat het beeld tot aan de zijkant van het scherm wordt weergegeven op landscape mode). Hoewel ik blij ben dat het film beeld op zich groter is dan op de TE, vroeg ik me af of het misschien aan de meegeleverde “media” software ligt, of is het uberhaupt niet mogelijk, welke software je ook gebruikt?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 maart 2006, 16:37
raptor's schermafbeelding
raptor raptor is offline
Forumbikkel
Voornaam: Colin
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 19 januari 2006
Locatie: Oosterhout NB
Berichten: 133
Kan wel degelijk hoor. Alleen is de standaard Media applicatie niet denderend om video's te spelen. Kent ook niet veel formaten.

Met het gratis TCPMP kun je films wel full screen weergeven. Zelfs de witte rand om het scherm kun je uitchakelen.

Welkom bij palmclub trouwens.
__________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 maart 2006, 19:46
McBeth
Guest
 
Berichten: n/a
GEWELDIG!! harstikke bedankt voor de tip Raptor, ik heb hem nu gedownload en hij werkt perfect!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023