Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 december 2007, 09:02
Mattijzz Mattijzz is offline
Loyale palm gebruiker
Voornaam: Mattijs
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 197
Stuur een bericht via MSN naar Mattijzz
TomTom hd traffic

Voor de TT6 gebruikers. Het nieuwe hd traffic product is ook geschikt voor de Palm gebruikers. Goed nieuws want voor de veel rijder geeft het betere en meer accurate file info. Tot april gratis...daarna.....oeps! 9,95 euro per maand. Deze aanbieding geldt voor abonnee's van de huidige normale verkeersinformatie van TT.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 december 2007, 09:57
Lindoras's schermafbeelding
Lindoras Lindoras is offline
Forumbikkel
Voornaam: Karel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 29 maart 2005
Locatie: Swerter Scive
Berichten: 680
Stuur een bericht via MSN naar Lindoras
Auto rijden wordt ook steeds duurder bij TT.
Kan me nog herinneren
dat TraficInfo nog geen € 20
per JAAR kosten bij TT5...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 december 2007, 10:14
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Als het product beter is dan 'mogen' ze daar toch ook meer voor vragen... Over niet al te lange tijd heb je trouwens helemaal geen file informatie meer nodig, dan staat er overal file
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 december 2007, 13:45
Mattijzz Mattijzz is offline
Loyale palm gebruiker
Voornaam: Mattijs
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 12 oktober 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 197
Stuur een bericht via MSN naar Mattijzz
Nou de migratie van de normale traffic service naar hd traffic is een feit. Het verschil is dat het vaker een update geeft en dat het nauwkeuriger is. Die nauwkeurigheid komt tot stand door een analyse te maken van gsm's die ofwel rijden en stilstaat. Vodahone geeft hiervan data door aan tt. De date heeft betrekking op snelwegen en secundaire wegen.

Mijn ervaring tot nu toe is dat het preciezer aangeeft waar de files staan. En dat tt je alleen over n wegen stuurt als dat daadwerkelijk scheelt in tijd. Normaal word ik binnendoor gestuurd in de file om op de secundaire wegen vervolgens in de rij aan te sluiten. Het is beter.

Verbeterbaar is de nauwkeurigheid of beter gezegd de verversing van de informatie. Op snelwegen ben ik een paar keer door 'files' heengereden. Als TT hd traffic aangeeft dat er een file is dan kan deze al zijn opgelost als jij daar aan komt rijden.

Al met al leuk dat het werkt op een antieke treo 650. Verdere ervaringen post ik later in het nieuwe jaar. Dan kan ik er weer tegenaan in de files.

Goede dagen allen!!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023