Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm LifeDrive

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10 juni 2005, 09:12
Jero
Guest
 
Berichten: n/a
LifeDrive error

Van de Pilot, Tungsten T, Wungsten W nu naar de LifeDrive (ik mis wel mijn toetsenbord) de opslagcapaciteit is enorm en met de functionaliteiten en bijbehorende software voor mijn gebruik een goede notebook-vervanger.

Naast alle lof ook mindere ervaringen in het begin waar ik de ene naar de andere foutmelding ontving. Er was zelfs een 'hard reset ' nodig om dit te corrigeren. Daarna stuk voor stuk de applicaties teruggezet, om zodoende de software die het conflict opleverde te achterhalen, bij twijfel heb ik va enkele applicaties toch maar een nieuwe versie aangeschaft. Zo ook Agendus.

De nieuwe Agendus Palm OS versie werkt perfect, alleen de Windos versie voor Outlook geeft problemen. Omdat ik niet eerst de oude desktop versie had verwijderd, volgde er eerst een foutmelding en na opnieuw te hebben opgestart bleek er niet te zijn gesynchroniseerd. Verwijdering van de oude en herinstallatie van de nieuwe versie leverde het probleem op dat ik nu met een lege Agendus voor Outlook zit waar ik niet bij de 'user settings' kan. Iambic is op zoek naar de oplossing.

Tot slot blijf ik een error houden wanneer ik op de 'Files' icon druk, er volgt direct een reset met de foutmelding: 'A reset was caused while running "Files": FileRegistry.c, Line :843, Missing large icon
Een harde reset lost het niet op is één van jullie bekend met dit probleem?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 juni 2005, 01:41
Fly4800
Guest
 
Berichten: n/a
Heb hier exact dezelde foutmelding bij gebruik van Files...

Ben nog steeds op zoek naar de mogelijke oorzaak.

Alle hulp is welkom.

edit...

Heb het eindelijk gevonden....

Ik had namelijk pockettunes deluxe geïnstalleerd... na verwijderen van deze software werkt "Files" weer prima.

Nu slapen, ......

Laatst gewijzigd door Fly4800; 26 juni 2005 om 01:52.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 juli 2005, 14:11
sodowa
Guest
 
Berichten: n/a
zit denk ik in de launcer

Ondervind hetzelfde probleem
Analyse tot nu toe is dat als in de door files geopnde map een programma staat dat automatisch opent dit kan voorkomen.
Indien hetzelfde programma dan al staat in het interne geheugen (de rom) loopt het vast.
Zet dit soort software (prc dieook al op rom staan) dus buiten de standaard mappen als applications e.d maar in een eigen gemaakte map
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023