alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
||||
|
||||
Gezocht een Treo 650/680 or centro
Hia allemaal,
helaas is zijn mijn verzameling Treo en de centro niet meer werkend, maar sinds ze me nog steeds bevallen in mijn dagelijks leven (wat te doen zonder keyboard en een perfecte backup.. ![]() prijs tot 70 euro wil ik over nadenken. tot 50 euro zonder erge beschadigingen haal ik gelijk op. groeten, Peter Beset
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
|||
|
|||
Heb hier nog een goede Treo 680 liggen welke ik niet meer gebruik.
Heeft bekende probleem met klein scheurtije in rechter bovenzijde van behuizing,maar voor de rest doet alles het nog erg goed.Compleet met lader en geheugenkaart en screenprotector . Zeg maar wat je er voor wilt geven,komen er dan wel uit. Groet; Cor Buijs |
|
||||
|
||||
je hebt een im
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
|||
|
|||
Ook jij hebt er 1 retour met verdere info.
Groet; Cor Buijs |
|
||||
|
||||
jij ook weer. smile..
![]()