Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 mei 2008, 20:26
respen respen is offline
Lid
Voornaam: Rudi
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 03 juli 2003
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 28
Terug naar Palm! / SMS Popup verbergen

Na 2,5 jaar diverse Windows Mobile / BlackBerry toestellen te hebben gehad heb ik sinds dit weekend weer een Palm in bezit! De Treo 680 is nu overal erg scherp geprijst, dus ik heb er eentje gekocht, oude liefde roest niet zeggen ze weleens.

Ondanks dat Windows Mobile zeker niet slecht is en een BlackBerry niet te verslaan is met E-Mail en zijn accu duur, ben ik weer verliefd geworden op de eenvoud en efficienty van Palm OS.

Jarenlang ben ik op zoek geweest naar de 'heilige graal' voor mijn dagelijkse werkzaamheden. Diverse PIM software gekocht om dagelijks agenda, taken en contact werk te vergemakkelijken en op den duur genoegen genomen met logge en trage software zoals o.a. PocketInformant: 1001 mogelijkheden, veel fancy kleurrijke presentatie's, maar traag als ik door 5 jaar afspraken, todo's, etc ga.

Zojuist heb ik mijn legale Agendus Pro op mijn Palmpje geinstalleerd en het is een verademing! Agenda werk vliegt, wachttijden zijn nihil en met een minimum aan klikken heb ik de informatie gevonden!

Ondanks alle negatieve berichten ben ik wederom overtuigd dat ondanks dat Palm OS een beetje gedateerd raakt nog steeds erg krachtig is en volop mogelijkheden biedt.

Maar enfin, Ik heb een vraag, hoe kan ik de popup uitschakelen als er een nieuwe SMS binnenkomt? Vroeger had ik daar een optie voor in Treo Butler voor, maar ik kan de optie niet meer vinden.

Ik heb even in de topics gezocht, maar kon het niet zo snel vinden.

Een tip is welkom,

Rudi
__________________
- If elvis was still alive, he'd be dead by now -
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023