Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28 oktober 2008, 17:45
quintenallaart quintenallaart is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 500
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 3
Unhappy Instellingen, benodigheden en... verstand om te internetten op een treo 500

Goede avond allemaal,

Sorry dat ik jullie als wie dan ook overval, omdat ik me net registreer en gelijk een topic open met vragen. Ik word deze week 14 jaar, en heb een Palm Treo 500 gekregen voor mijn verjaardag.

Nu heb ik Hi prepay, en daarvoor heb ik tot het eind v/d maand eindeloos online. Daarna wordt er weer 10,- eur. afgeschreven, en weer een hele maand. Maar: (nu komt het..) wat moet ik doen en welke instellingen heb ik nodig (heb volgens mij iets verkeerd ingesteld/aangevinkt?

Ik kan nergens wat vinden op google, mijn moeder is me nu al aan het helpen en nog heeft het geen resultaat opgeleverd. Heeft iemand tijd om een uitgebreidde uitleg te geven, want zou het graag morgen op school het willen laten zien aan vrienden enz. en zou geen blunder ondergaan dat mijn palm ineens geen verbinding kan krijgen....

Bij voorbaat dank voor de informatie!

Mvg,
Quinten
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023