Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews > Nieuwsarchief

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27 maart 2004, 17:21
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Advertorial: Een interview met PDAshop.nl

Een interview met Pieter Zwart van PDAshop.nl valt nu ook hier te lezen, klik op deze link voor het interview.

En eventuele op- en aanmerkingen mogen natuurlijk weer in deze thread worden geplaatst.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
  #2  
Oud 27 maart 2004, 17:48
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Leuk!

Twee dingetjes:
- je noemt het een 'advertorial'. Misschien moet je ergens bijzetten wat dit inhoudt. Wordt de Palmclub betaald voor het plaatsen van dit interview?
- de externe links openen niet in een nieuw venster. Dat doen externe links toch altijd bij de Palmclub? Vooral bij de link naar de iPaqshop.nl is dit handig, want anders raken doorklikkers de Palmclub-site kwijt!
__________________
WM is een drieletterwoord
  #3  
Oud 27 maart 2004, 18:21
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
-links extern gemaakt
  #4  
Oud 29 maart 2004, 18:24
robertvh robertvh is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T2
 
Geregistreerd: 25 november 2000
Locatie: Rotterdam
Berichten: 311
Stuur een bericht via ICQ naar robertvh
Citaat:
Ooit geprobeerd om bij een winkel als Dixons een hoesje of extra stylus voor je PDA te vinden?
Ja, toevallig heb ik afgelopen vrijdag een setje Palm styli voor m'n Tungsten T2 bij Dixons gekocht
De reden dat ik het daar kocht was dat ze bij de PDA shop al maanden 'tijdelijk uitverkocht' zijn, evenals -met een korte onderbreking- het Palm Ultra Thin toetsenbord.
'tijdelijk uitverkocht' is helaas een rekbaar begrip bij deze winkel en helaas vaak voorkomend.
De prijsstelling vind ik soms niet helemaal te volgen. Zo is de Veo Traveler (ook sinds tijden 'tijdelijk uitverkocht' 99 euro, terwijl ik er zelf onlangs bij Correct nog geen 30 euro voor betaald heb. Voor de styli heb ik ruim 3 euro minder betaald bij Dixons.

Maar goed, afgezien van deze onvolkomenheden mag ik me er vaste klant noemen en is derhalve 'tijdelijk uitverkocht' prettig voor m'n portemonnee. De bediening is goed en de geleverde waren zijn ok.

Laatst gewijzigd door robertvh; 29 maart 2004 om 18:29.
  #5  
Oud 30 maart 2004, 07:24
Ce's schermafbeelding
Ce Ce is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 15 januari 2001
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 896
Ik moet zeggen dat hun verhaal aardig klopt. Ok..ze zijn niet de goedkoopste maar ze maken hun service meer dan waar. Ik heb er inmiddels een T3 en een Loox 610 gekocht en deze beide keren de dag na de bestelling al ontvangen. Enige tijd geleden had ik daar een Loox 600 gekocht welke niet goed functioneerde. In overleg teruggestuurd en binnen enkele dagen mijn geld terug. Ik ken inmiddels ook webwinkels die daar behoorlijk lastig over doen.
  #6  
Oud 30 maart 2004, 14:23
BobW
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Advertorial

Ik vind het eigenlijk niet gepast om in dezelfde rubriek waar nieuws en nieuwtjes worden geschreven een advertentie (want dat is gewoon) te plaatsen. Het tast de neutraliteit en objectiviteit mbt leveranciers aan. Jammer!!! Maak dan een aparte afdeling waarin alle leveranciers een kans krijgen, maar waarvan de lezers weten dat het commercieel is. Bob
  #7  
Oud 30 maart 2004, 14:45
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
maar waarvan de lezers weten dat het commercieel is. Bob
advertorial
__________________
FoleoCentral.com
  #8  
Oud 30 maart 2004, 14:49
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Re: Advertorial

Citaat:
Op 30-03-2004, om 15:23 heeft BobW dit gezegd in bericht #6
Ik vind het eigenlijk niet gepast om in dezelfde rubriek waar nieuws en nieuwtjes worden geschreven een advertentie (want dat is gewoon) te plaatsen. Het tast de neutraliteit en objectiviteit mbt leveranciers aan. Jammer!!! Maak dan een aparte afdeling waarin alle leveranciers een kans krijgen, maar waarvan de lezers weten dat het commercieel is. Bob
Waarom niet? het is nieuws, want een interview met één van de oprichters. Omdat het commercieel is, het gaat over een bedrijf, heeft het ook de titel (zoals Gazpacho al duidelijk aangeeft!) Advertorial gekregen. En niet gewoon interview. Ik zie er dus geen probleem in om het hier te plaatsen, nieuws is nieuws.

Het lijkt me dat er van te voren duidelijk wordt gemaakt waar het over gaat...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
  #9  
Oud 30 maart 2004, 14:53
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Overigens hebben we dit al een hele tijd geleden al een keer eerder gedaan: http://www.palmclub.nl/tips/bedrijven/mobileware/, dus het is zeker niet de eerste keer. Er zullen er ook nog een aantal volgen - if time permits - want de Palmclub is van mening dat het ook nieuwswaarde heeft als de bezoekers van deze site op de hoogte zijn van de bedrijven die zich bezighouden met het PalmOS en dit platform ook een warm hart toedragen.

- jp
  #10  
Oud 30 maart 2004, 15:04
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Om maar consequent te wezen: hier staat een interview met Palmrepair. Was dat ook een advertorial?
__________________
FoleoCentral.com
  #11  
Oud 30 maart 2004, 15:23
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Lastig .. toen dachten we nog niet zo over dat soort dingen na zeg ik er heel eerlijk bij. We zijn inmiddels bijna drieenhalf jaar verder en dat interview is ook niet echt in de serie zoals ik hierboven schreef verschenen.

Ik wil trouwens nog wel even de opmerking plaatsen dat niemand bang hoeft te zijn dat de onafhankelijkheid van de Palmclub wordt aangetast. Die onafhankelijkheid ligt stevig verankerd in de statuten van de stichting en mocht daar ooit iets in veranderen dat zullen we dat ook officieel aankondigen.
Als er ooit problemen ontstaan met de dienstverlening van PDAshop of andere adverteerders op deze site, dan zullen we een van de eersten zijn die daar over berichten. Ook als dat tot gevolg heeft dat de adverteerder zich terug wil trekken en de stichting daardoor dus inkomsten mis gaat lopen.

- jp
  #12  
Oud 30 maart 2004, 17:59
solexpaul solexpaul is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 26 december 2000
Locatie: Lelystad
Berichten: 149
Stuur een bericht via MSN naar solexpaul
Ik vind een advertorial goed kunnen zeker omdat het een bedrijf betreft die goede service geeft.

Twee weken terug kocht ik een nieuwe Palm zire 21, deze kwam 'dead on arrival' aan. Teruggestuurd en een nieuwe kwam helaas wel 5 dagen later. Deze gebruik ik nu anderhalve week en geeft spontane hard resets. Dus ook weer retour. Ik hoop snel op een nieuwe die wel goed is -(

PDAshop reageert snel op mails en is uiterst correct aan de telefoon. Helaas kom je dat niet veel bij webwinkels tegen dus in mijn ogen is PDAshop een uiterst correcte zaak.

Paul
  #13  
Oud 02 april 2004, 12:05
Nielz
Guest
 
Berichten: n/a
shop

Ik vind interviews met shops zoals de pdashop eigenlijk wel prima, want zo hoor je nog eens wat informatie van 'de andere kant' maar dan vind ik ook wel dat jullie een beetje consequent moeten zijn en meerdere populare shops moeten interviewen. Er zijn er genoeg al kijk je alleen al naar de shops die jullie zelf als link(dus betaald neem ik aan....) aanbieden...copy past van jullie shops:
- shops
PDAshop
Mobileware
Buy-it Direct
Supplies4Mobility
pda.direqt.nl
Beat-it
etc.....

Of kost dit te veel tijd?
  #14  
Oud 02 april 2004, 12:27
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Citaat:
Op 30-03-2004, om 15:53 heeft jean-paul dit gezegd in bericht #9
Er zullen er ook nog een aantal volgen - if time permits - want de Palmclub is van mening dat het ook nieuwswaarde heeft als de bezoekers van deze site op de hoogte zijn van de bedrijven die zich bezighouden met het PalmOS en dit platform ook een warm hart toedragen.
  #15  
Oud 08 april 2004, 20:23
Guus
Guest
 
Berichten: n/a
Ik ben ook (tevreden) klant van PDA shop, maar ik heb eergisteren geprobeerd iemand aan de telefoon te krijgen, een drama, er neemt geen kip op.

Geen medewerker ook trouwens .

Of het gaat veel te goed, dan moet je zorgen voor uitbreiding zodat je weer bereikbaar bent, of je hebt je zaken niet voor elkaar.

Ik heb mijn bestelling maar elders geplaatst.

Guus
  #16  
Oud 08 april 2004, 21:21
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ach, er zijn altijd wel momenten waarop een bedrijf het extreem druk heeft en de medewerkers dus absoluut geen tijd hebben de telefoon op te nemen. Tuurlijk, om dat soort momenten te voorkomen kun je veel meer werknemers in je bedrijf neerzetten. Maar dan rijzen de loonkosten weer de pan uit. Dus je moet een compromis zien te vinden.
  #17  
Oud 09 april 2004, 01:37
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Antwoordapparaat en terugbellen? Mooie service .
  #18  
Oud 09 april 2004, 08:35
solexpaul solexpaul is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 26 december 2000
Locatie: Lelystad
Berichten: 149
Stuur een bericht via MSN naar solexpaul
Ze reageren wel heel snel op e-mail!
  #19  
Oud 09 april 2004, 17:59
Guus
Guest
 
Berichten: n/a
@koekiemonster

Ik ben zelf verantwoordelijk voor een bedrijf en me zeer bewust van dat soort kosten, maar er zijn grenzen. Ik heb het drie keer geprobeerd over de middag en kreeg steeds half afbrekende antwoordapparaatteksten en helaas geen medewerker aan de lijn. Voor een holding met zo'n reeks bedrijven er onder lijkt me dat een slechte zaak. Ik zou tenminste niet graag merken dat ons bedrijf het geld zo laat liggen. Maar ja, wij zitten dan ook in de handel van "nuchtere" producten

Guus
  #20  
Oud 09 april 2004, 21:08
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ah, ok. Je vorige bericht kwam wat onterecht over. Het leek net alsof er toevallig die ene keer dat je belde niemand opnam, en zoiets kan gebeuren. Echter, als het stelselmatig gebeurt - zoals je in je laatste bericht schijft - is dat natuurlijk ronduit slordig.
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023