Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 22 januari 2004, 22:32
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Inderdaad Roel! Ik vind het helemaal geweldig!

Zie hier de pics:


En hier:

Met citaat reageren
  #62  
Oud 22 januari 2004, 22:36
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Ik vind het een beetje chaotisch eruit zien. De layout is te rommelig. Ik hou juist van de simpelheid van mijn agendus view (Day - Split)
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #63  
Oud 22 januari 2004, 22:38
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Chaotisch is het zeker, maar dat maakt mij niet echt veel uit...
Ik denk dat je zelf ook nog wel veel kunt aanpassen door dingen te minimaliseren etc.... Maarja dat is nog afwachten
Met citaat reageren
  #64  
Oud 22 januari 2004, 23:44
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Het eerste wat me te binnen schoot toen ik de plaatjes zag was "He, dat lijkt wel een normale papieren agenda!"

De screenshots doen het allemaal heel rommelig lijken, in ieder geval totaal anders dan de minimalistische stijl waarmee PalmOne heeft gedurfd de PIM-programma's aan te passen.

Ik ben heel benieuwd of mensen dit op de langere termijn fijner vinden dan het moeten 'digitaliseren' (dmv graffiti of toetsenbordinvoer op het scherm) van hun organisatieperikelen.

Tweede wat ik dacht: Ik vond de markt positionering van PalmOne met hun Zire lijn maar matig (lees mijn rant hier) , maar nu bedacht ik dat Sony maar een low-budget Clié moeten gaan produceren à la PalmOne's Zire, maar dan met hi-res kleurenscherm. Zo'n wat natuurlijker manier van PIM-programma's ligt veel dichter bij een normale agenda. In combinatie met de foto's plakken lijkt me dat ideaal voor het gemiddelde tienermeisje, dat een agenda meesleept die qua formaat (met name dikte) de Dikke Van Dale naar de kroon steekt. Een camera is hierbij natuurlijk onontbeerlijk
Met citaat reageren
  #65  
Oud 22 januari 2004, 23:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hebben ze die twee TH55's nou echt in een ondoorzichtbare doos met alleen een gat voor het scherm weggestopt?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #66  
Oud 23 januari 2004, 22:30
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster

Gatverdamme, wat chaotisch. Hoewel ik wel het gevoel hebt dat je met zo'n structuur de winter wel nuttig kunt besteden aan het lezen van de handleidingen .
Met citaat reageren
  #67  
Oud 30 januari 2004, 18:46
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Ik las net op clieplanet/pda247 dat er al accesoires op de sonystyle site staan, zonder dat de TH55 daar zelf bij staat....

Zie hhier voor de website van sonystyle....
Met citaat reageren
  #68  
Oud 30 januari 2004, 23:37
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Op 30-01-2004, om 18:46 heeft Ivos dit gezegd in bericht #67
Ik las net op clieplanet/pda247 dat er al accesoires op de sonystyle site staan, zonder dat de TH55 daar zelf bij staat....

Zie hhier voor de website van sonystyle....
Als ik het zo zie zijn dat niet echt specifieke accessoires voor de TH serie, de Clie videorecorder en de speakercradle zijn ook te gebruiken voor andere modellen. maar apart is het wel, eerst de accessoires, en dan pas de pda zelf
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #69  
Oud 03 februari 2004, 09:42
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Hij is te koop in Japan!! Het is vandaag 3 februari. Dus rond 1 april in de Nederlandse (web)winkels?

In de Japanse Sony-store vragen ze er 39,800 Yen voor. Volgens het GWK is dit 308,37 euro. G-e-w-e-l-d-i-g!! Volgens ClieSource heeft het genoemde model geen Bluetooth. Als de Europese versie dit wel krijgt, dan zal die wellicht voor 350 euro in de schappen liggen, met een introductieprijs van zeg 375 euro.
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
  #70  
Oud 03 februari 2004, 10:11
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Sony heeft tevens een demo gemaakt van de TH55, waarbij nog wat meer van de specificaties worden onthuld
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #71  
Oud 03 februari 2004, 10:15
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
EN er staat een donker, bordeaux-rode clié bij... deze is ook prachtig. Ik blijf persoonlijk wachten op de Treo 610 (als deze komt ), maar deze clié verdient ZEKER de titel über!

--edit--

Ik heb nog eens goed gekeken, en er valt mij iets op waar zeker ook veel klachten over gaan komen: de stylus. Het is weer de telescopische tandenstoker, helaas.... net zoals in de UX50 .
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]

Laatst gewijzigd door zugzug; 03 februari 2004 om 10:17.
Met citaat reageren
  #72  
Oud 03 februari 2004, 10:28
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
...telescopische tandenstoker, helaas.... net zoals in de UX50
Volgens mij heeft Sony patent op deze RSI styli. al sinds de NR70 hebeen ze mijns inziens geen fatsoenlijke stylus meer kunnen ontwikkelen, en al sinds de N770 zijn ze te dun om fijn vast te kunnen houden.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #73  
Oud 03 februari 2004, 10:50
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Maar itt eerdere berichten: geen bluetooth
Citaat:
No mention of Bluetooth although some images do have a Bluetooth LED.
bron: http://www.cliesource.com/forums/sho...threadid=40605 (meteen het bovenste bericht).
Als er idd geen BT op zou zitten dan zou dat mijns inziens een (kneiter van een) misser zijn .
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #74  
Oud 03 februari 2004, 10:55
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Op 03-02-2004, om 10:50 heeft metck dit gezegd in bericht #73
Maar itt eerdere berichten: geen bluetooth

bron: http://www.cliesource.com/forums/sho...threadid=40605 (meteen het bovenste bericht).
Als er idd geen BT op zou zitten dan zou dat mijns inziens een (kneiter van een) misser zijn .
Klopt, ik zag het ook staan... Maar ik denk dat dit (weer eens) voor de Amerikaanse markt alleen geldt. Waarom weet ik niet, maar hetzelfde was ook het geval met de NX73. In de VS zonder BT, in Europa met. Ok, in de VS kon je dan wel een NX80 kopen met BT, en die was in Europa niet leverbaar, maar toch... Vooral ook het feit dat er diverse foto's circuleren mèt een Bluetooth LED, doet mij vermoeden dat de Europese uitvoering wèl voorzien zal zijn hiervan...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #75  
Oud 03 februari 2004, 10:59
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Goed punt, GJ. Ik hoop maar dat je gelijk hebt, want op zich heeft de TH55 (über-clie vind ik maar een belabberde benaming) potentie genoeg om mijn T3 op te volgen.
//offtopic: weet iemand waarom BT zo slecht aanslaat in de VS. Misschien groot land, langere afstanden, dus maar WiFi? In plaats van Europa: wat kleiner, dus maar BT (en een beetje WiFi).
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #76  
Oud 03 februari 2004, 11:53
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Volgens mij ligt vooral de FCC dwars met het wel/geen BT hebben van in PDA/telefoon, in de VS tenmminste.

Verder hoor ik vaak het argument dat BT telefoons te duur zijn in aanschaf; ik denk dat ze daar een ander systeem hebben wat betreft telefoon + abo aanschaffen, wat telefoons inderdaad vrij prijzig maakt (kijk maar naar de losprijs).
Wat ik met verder nog kan voorstellen is dat GPRS nog lang niet overal in de VS beschikbaar is, wat het weer minder aantrekkelijk maakt. Persoonlijk maakt ik namelijk voornamelijk gebruik van BT voor de connectie telefoon - pda, om een internetconnectie op te bouwen.
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
  #77  
Oud 03 februari 2004, 16:29
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Dat wordt zeker de opvolger van mijn huidige PDA

Echt TE GAAF die demo. Gigantisch multimedia apparaat!
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #78  
Oud 03 februari 2004, 18:43
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Op 03-02-2004, om 09:42 heeft digilb dit gezegd in bericht #69
Hij is te koop in Japan!! Het is vandaag 3 februari. Dus rond 1 april in de Nederlandse (web)winkels?

In de Japanse Sony-store vragen ze er 39,800 Yen voor. Volgens het GWK is dit 308,37 euro. G-e-w-e-l-d-i-g!! Volgens ClieSource heeft het genoemde model geen Bluetooth. Als de Europese versie dit wel krijgt, dan zal die wellicht voor 350 euro in de schappen liggen, met een introductieprijs van zeg 375 euro.
Als je dezelfde berekening op andere (al bestaande) modellen los laat, hoeveel procent hoger is de Nederlandse prijs dan vergeleken met de prijs die je krijgt als je de wisselkoers omrekend?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...

Laatst gewijzigd door r. dohmen; 05 februari 2004 om 09:10.
Met citaat reageren
  #79  
Oud 03 februari 2004, 18:45
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Op 03-02-2004, om 10:55 heeft GJHartog dit gezegd in bericht #74


Klopt, ik zag het ook staan... Maar ik denk dat dit (weer eens) voor de Amerikaanse markt alleen geldt. Waarom weet ik niet, maar hetzelfde was ook het geval met de NX73. In de VS zonder BT, in Europa met. Ok, in de VS kon je dan wel een NX80 kopen met BT, en die was in Europa niet leverbaar, maar toch... Vooral ook het feit dat er diverse foto's circuleren mèt een Bluetooth LED, doet mij vermoeden dat de Europese uitvoering wèl voorzien zal zijn hiervan...

Ik hoop het heel erg. Want ondertussen staat op mijn wenslijstje behalve wifi ook bt. Voornamelijk om een bt-gps te kunnen gebruiken.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #80  
Oud 03 februari 2004, 18:53
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ben benieuwd naar de eerste reviews, met name de jog dial en het plastieken kleppie. Het metalen kleppie van de TG50 kon ik nog wel begrijpen, maar voor een topmodel vind ik een plastieken kleppie nogal cheap. Werd in Star Trek IV niet transparant aluminium uitgevonden? Oh, offtopic. Daarnaast ben ik benieuwd naar de cases voor dit ding.

Ik denk dat het feit dat BT mist buiten Europa niemand zo zal schelen behalve een paar zeurkousen op Cliésource, om bovengenoemde redenen.

Als de batterijduur van dit ding in orde is, de ergonomie ook goed, 32Mb niet zo'n belemmering is, dan gaan we een heleboel van dit soort spulletjes verkopen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023