Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 augustus 2008, 22:15
bussie bussie is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 01 april 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 83
Data Palm Desktop naar andere schijf, hoe?

Hallo,

ik heb onlangs de grootte schoonmaak uitgevoerd.

Tot de grote schoonmaak had ik de data van de palm desktop applicatie om mijn d-schijf staan (echt een aparte fysieke schijf op raid 1).

Echter door de grootte schoonmaak is de data van de palm desktop applicatie nu terecht gekomen op de c-schijf (my documents\palm os desktop).

Graag wil ik de data weer terug op mijn d-schijf in de locatie mijn bestanden\palm.

Hoe kan ik dat doen?

Waar heeft de programmatuur van de palm desktop vastgelegd (register, ini-file of op andere manier?) waar de data weggeschreven moet worden?

Alvast bedankt voor de reacties.
__________________
Groet,

bussie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 augustus 2008, 16:15
be037446 be037446 is offline
Lid
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 10 juli 2005
Berichten: 21
Palm Desktop opnieuw installeren ...

en dan ergens de "custom" of "aangepaste" installatie aanklikken waar je dan zelf het pad kunt ingeven waar je je bestanden wilt. Standaard plaats de installatie het onder My Documents. Dat is het geval als je nog niks geïnstalleerd hebt.

In het andere geval, start je de installatieprocedure terug op en kan je kiezen tussen "modify", "repair" of "remove". Als je "modify" kiest, kun je het pad ook hier wijzigen.

Testen maar !!!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2008, 19:36
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
Bovenstaand antwoord is goed als je de hele applicatie wil verplaatsen, maar dat is niet nodig. Ik heb geen Palm desktop bij de hand, maar de locatie van de data bestanden is gewoon configureerbaar (in Tools Options of zo). Mooi is dat als je de locatie wijzigt de Desktop zelf de bestanden verplaatst. Zo ver ik me herinner moet je wel met Administrator rechten zijn ingelogd om dit te doen.

Rob
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023