Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 september 2006, 13:54
Mister T
Guest
 
Berichten: n/a
'Find'-functie loopt vast

Kan iemand mij alle programma's (en afkortingen ervan) geven die standaard op de Z22 staan? Ik weet na op delete of info gedrukt te hebben namelijk niet wat ik moet behouden. De reden waarom ik alles wil herinstalleren, is wanneer ik op 'find' tap, dan een letter of woord intik en vervolgens op OK tik, de volgende foutmelding verschijnt:
'Fatal alert
MemoryMgr.c,Line:4183,Invalid chunk ptr
Reset '
Ik heb enkel acrobat reader, Wordsmith, splashphoto manual van de Z22 cd-rom en het meegeleverde Sudoku-pack nog buiten de standaardapps. Wellicht zijn er nog tijdelijke bestanden van eerder verwijderde apps blijven staan ofzo.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 september 2006, 13:55
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Programma's een voor een deleten laat nog sporen achter. Beter is om de stappenplan van de grote schoonmaak te doen - dus de backupmap te verwijderen voor een harde reset .
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 september 2006, 21:08
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Een vastlopende Find-functie wordt over het algemeen veroorzaakt door third-party-software (dus achteraf geïnstalleerde software) waarvoor de code voor de zoekfunctie niet op orde is.
De zoekfunctie probeert dan het programma te doorzoeken, maar dat geeft niet thuis en je palm loopt vast.

Als er niet een programma is dat je heel erg verdenkt van het fout lopen is een grote schoonmaak, zoals Gazpacho zei, de beste oplossing om van het probleem af te komen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023