Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Zire en Z22

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 augustus 2006, 15:45
PetradeJ0ng
Guest
 
Berichten: n/a
Question Hotsync Palm zire 72: info ontbreekt!!!

Hallo allemaal!

Vandaag op advies van de pda shop (die geen oplossing hebben) mijn vraag op dit forum gezet.

Ik heb een palm zire 72. Bij een HotSync geeft mijn log aan dat NIET alle info in mijn agenda gelinkt is. Het geheugen op mijn zire is niet groot genoeg.
bij elke hotsync die ik maak geeft mij log aan:
-- Calendar
- Some handheld records were not copied to your PC. Your computer may be full or you may have reached the maximum allowed records on the desktop. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 8146, Handheld = 8124
- Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 8146, Handheld = 8124
Calendar synchronization failed
OK Contacts
OK Tasks
OK Memos
OK Expense
OK Note Pad
OK Voice Memo
OK Quick Install
OK Media

Kunnen jullie mij vertellen waarom ik niet alles kan kopieren én is het mogelijk dat ik mijn gegevens op een geheugenkaart kwijt kan?
Géén oplossing is (zoals mij eerder werd aangeraden) een LifeDrive of overstappen op een totaal andere Pda > ik wil met deze door of (erger nog) informatie deleten!
Graag heb ik een antwoord op mijn vraag, want ik tob hier al geruime tijd mee.

Groetjes Petra de Jong
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 augustus 2006, 16:26
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Voordat we allemaal dubbele oplossingen gaan aandragen, kun je vertellen wat pdashop je heeft geadviseerd?

Kom je met de zoekfunctie ook verder? Zoeken naar: Your handheld may be full
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 augustus 2006, 16:30
PetradeJ0ng
Guest
 
Berichten: n/a
Ik dacht dat ik duidelijk was. De pda shop heeft DIT Forum geadviseerd, omdat ze géén oplossing hebben. Zij adviseerden mij data te wissen of een Life Drive aan te schaffen.
Misschien is er ook wel geen oplossing hoor en moet ik toch aan een nieuwe pda. Maar misschien weten jullie meer??
Met citaat reageren
  #4  
Oud 30 augustus 2006, 16:38
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
In Palm KB 30713 staan instrukties voor een oplossing van dit probleem.
Andere mogelijkheden staan in deze thread op het Palm forum.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #5  
Oud 30 augustus 2006, 16:42
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Ik dacht dat ik duidelijk was. De pda shop heeft DIT Forum geadviseerd, omdat ze géén oplossing hebben. Zij adviseerden mij data te wissen of een Life Drive aan te schaffen.
Ach, ik had verwacht dat ze al wat oplossingen hadden aangedragen, en omdat die niet werkten, dat ze je dan pas hierheen hadden gestuurd. Sinds wanneer zijn we de hoofdoplosser van problemen voor pdashop? Hm, misschien sinds ze die ad banner hebben gekocht bovenin.

Maargoed. Dit is dus geen bijzonder moeilijk of zeldzaam probleem, zie de oplossing van Ghia, of Zoeken naar: Your handheld may be full
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 september 2006, 17:09
PetradeJ0ng
Guest
 
Berichten: n/a
t werkt nog steeds niet!!

hoi, alles van hierboven geprobeerd, maar niets werkt. Enneh, wanneer ik de desktop overschrijf gaat er ongetwijfeld data verloren. Heeft er iemand trouwens enig idee hoeveel records er mogelijk zijn. Zit hier misschien een limiet op of kunnen er net zoveel records gemaakt worden als er ruimte op de schijf/palm is?

Kortom weet iemand nog iets anders wat ik kan proberen?? Graag in het NL ajb (?).

groetjes Petra
Met citaat reageren
  #7  
Oud 02 september 2006, 17:17
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PetradeJ0ng
hoi, alles van hierboven geprobeerd
Ik geloof niet dat je dit hebt geprobeerd wat Ghia hierboven noemde.

Een limiet is er ongetwijfeld, maar die ligt veel hoger dan 8000.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #8  
Oud 02 september 2006, 17:44
PetradeJ0ng
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb dBScan gedownload en een scan uitgevoerd op mijn palm. Er waren 13 fouten en die zijn hersteld. Wanneer ik nu zou synchroniseren ("Handheld overwrites desktop" ) gaat er (denk ik) veel verloren aan data. Mijn desktop geeft 49 meer records aan dan mijn handheld. Ik heb trouwens ook op mijn desktop gekeken of er nog "corrupted records" zijn. Maar die waren er ook niet. Wat doe ik fout???

Petra
Met citaat reageren
  #9  
Oud 02 september 2006, 17:54
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Desktop = 8146, Handheld = 8124
Dat verschilt 22, dbscan verklaart er 13, dus blijven er 9 over.
Je zegt trouwens dat je bang bent dat er dingen van je Desktop verloren gaan. Een andere mogelijkheid is om eenmalig te synchroniseren met 'desktop overwrites handheld'. Heb je dat al geprobeerd?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #10  
Oud 02 september 2006, 18:06
PetradeJ0ng
Guest
 
Berichten: n/a
HotSync operation started 09/02/06 18:00:39
-- Calendar
- Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 9420, Handheld = 9384
Calendar synchronization failed
OK Contacts
OK Tasks
-- Memos
- Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 118, Handheld = 114
Memos synchronization failed
OK Expense
OK Note Pad
OK Voice Memo
OK Quick Install
OK Documents To Go
OK Media


Bedoelde je dit? Ik heb even alles ipv synchronisering files op desktop overwrites handheld gezet. Dit was t resultaat.

hoi,

nog even voor de zekerheid: mijn palm zit niet vol, ik heb nog 16.6 Mb vrije ruimte en mijn desktop heeft ook nog zat ruimte. Ik gebruik Palm OS v.5.2.8 en Windows XP Home edition. HELP!!

Laatst gewijzigd door Bram; 02 september 2006 om 18:27. Reden: graag de edit-knop gebruiken
Met citaat reageren
  #11  
Oud 02 september 2006, 18:30
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Je krijgt nu ook al de melding bij memos. Als je echt alles op je Desktop hebt, probeer dan eens het volgende:
- verwijder mbv FileZ de bestanden CalendarDB-PDat en DatebookDB
- stel Calendar in op Desktop overwrites Handheld
- synchroniseer
- evt hotsynclog hier plakken als er nog fouten optreden voor Calendar
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #12  
Oud 02 september 2006, 19:17
PetradeJ0ng
Guest
 
Berichten: n/a
hoi Bram

Ik kon CalendarDB-PDat nadat ik een SD kaartje in mijn Palm had gestopt verwijderen, dat lukte niet met DatebookDB. toen een hotsync:

HotSync operation started 09/02/06 19:06:35
-- Calendar
- The device database version is incompatible with this conduit. Doing nothing.
OK Contacts
OK Tasks
-- Memos
- Some handheld records were not copied to your PC. Your computer may be full or you may have reached the maximum allowed records on the desktop. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 118, Handheld = 114
- Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 118, Handheld = 114
Memos synchronization failed
OK Expense
OK Note Pad
OK Voice Memo
OK Quick Install
OK Documents To Go
OK Media

Je ziet t, geen kalender gegevens meer in mijn Palm. Toen kon ik ineens wel DatebookDB verwijderen, dus nogmaals een hotsync (weer met Desktop overschrijft Handheld:

HotSync operation started 09/02/06 19:15:18
-- Calendar
- Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 9420, Handheld = 9384
Calendar synchronization failed
OK Contacts
OK Tasks
-- Memos
- Some handheld records were not copied to your PC. Your computer may be full or you may have reached the maximum allowed records on the desktop. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 118, Handheld = 114
- Some PC records were not copied to the handheld. Your handheld may be full. To correct this situation, delete some records and perform a HotSync operation again.
Desktop = 118, Handheld = 114
Memos synchronization failed
OK Expense
OK Note Pad
OK Voice Memo
OK Quick Install
OK Documents To Go
OK Media

kweet t niet meer, jij wel?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023