Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20 februari 2001, 08:47
Tinus
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb sinds kort een mobiel siemens s40. Deze kan middels infrarood communiceren met pc of pda.

Weet iemand hoe ik in 1 keer alle adressen vanuit de palm in de telefoon kan krijgen? Tot nu toe lukt het alleen 1 voor 1. En synchroniseren met outlook lukt al helemaal niet.



Met citaat reageren
  #2  
Oud 06 maart 2001, 15:13
gaffe
Guest
 
Berichten: n/a
Angry synch tussen Palm en S40

Nee, ik weet niet hoe dat moet, maar verwacht dat het gewoon niet kan! Heb jij al wel datacommunicatie tot stand gekregen (e-mail) met de S40 in combinatie met de Palm?!

Ik heb een behoorlijke lijst met klachten bij Siemens achter gelaten, maar krijg nauwlijks reactie (is in behandeling). De S40 loopt namelijk wel eens vast, heeft rare adresboek-entries, kan niet communiceren met een gewone modem (lijkt het), enz enz enz... en dat voor een apparaat van duizend pietermannen!!! Had ik maar een S35i gekocht!

grtz,

Yarko

Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 maart 2001, 20:57
Denis
Guest
 
Berichten: n/a
Tja, of had beter een 6210 gekocht. Ik heb bijna 200 Outlook contactpersonen met alle nummers (zowel huis, mobiel als fax), E-mail adressen en postadressen in een kleine 4 minuten op de 6210 geplaatst door middel van de bijgeleverde Nokia PC suite. Allemaal via een simpele IrDA verbinding tussen laptop en gsm... Had ook via GSMtool gekund, maar dit werkt nog mooier, vind ik tenminste.

Misschien kun je je S40 nog omruilen???

Groeten, Denis
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 maart 2001, 04:41
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Die Siemens dingen hebben wel vaker vreemde kuren... bij de UT komen er wat ik gehoord heb regelmatig nog C35jes terug omdat ze continue kaartfouten geven of weer hun geheugen wipen.
Die van mij werkt echter foutloos
Met citaat reageren
  #5  
Oud 07 maart 2001, 13:25
hgoor
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Siemens S25

Klopt: zowat elke mobiel heeft wel problemen overigens. Ik hoorde laatst op CNN Technology dat de gemiddelde GSM 113 bugs heeft in de software!! Komt omdat ze die dingen zo snel willen marketen.

Ik heb een Siemens S25 en kan er over meepraten: ik deed hem nooit uit en kwam er na een week achter dat er van allerlei fouten optraden: het display zag er helemaal garbled uit en, veel vervelender: de toetsen deden het ineens niet meer! Je hoorde wel het klik-geluidje maar verder reageerde ie er niet op.

Aan en uitzetten is de enige manier om dat op te lossen en dan doet iet het voor een weekje weer zonder problemen.Het verbaasd me dus niks dat zelfs een S40 problemen oplevert.

Met citaat reageren
  #6  
Oud 13 maart 2001, 09:53
Tinus
Guest
 
Berichten: n/a
communicatie met mijn Visor gaat uitstekend via IR poort. Moet adressen dus wel een voor een overzenden. Directe synchronisatie met Outlook werkt bij mij niet (ligt aan Outlook, die geen IR poort op computer ziet).

@gaffe, de problemen die jij schetst komen mij bekend voor, bij mij blijft de siemens ook wel een hangen na communicatie met Visor (communicatie lukt dus wel).

@Denis, ben toch zeer tevreden met s40, vind ik momenteel het mooiste toestel dat er in zijn prijsklasse is, 'en het is teminste geen Nokia', ik heb velen gehoort die problemen hebben met Nokia.

@GuySie, die van mij werkt gelukkig nagenoeg foutloos (alleen dus met synchonisatie problemen)

@hgoor, vind ik aardig veel, 113 fouten in software. als ik om mij heen kijk, heeft inderdaad iedereen probleempje met zijn/haar gsm. ik zou bijna zeggen gelukkig maar, anders valt er niets meer te verbeteren of te klagen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 13 maart 2001, 11:54
gaffe
Guest
 
Berichten: n/a
Klote S40

Tinus,

Bereid je maar voor op wat ellende... Inmiddels kan ik de agendafunctie van mijn S40 niet meer gebruiken (zodra ik dat kies vanuit het menu gaat hij terug naar het hoofdscherm), heb ik het adresboek al een paar keer weggegooid omdat er zaken door elkaar stonden, krijg ik soms geheugenfouten, enz enz enz... de lijst wordt langer en langer en Siemens reageert nauwelijks...

Zonet met de helpdesk gesproken en daar zeggen ze dat pas over een week of vier een software-upgrade beschikbaar zal zijn. Nu opsturen kan, maar dan gaat de telefoon naar Denemarken en ben je hem 8 weken kwijt. In de Usenet-groepen is het ook kommer en kwel met de S40 en naar ik verneem ook de S45. Begin april is het zelfs mogelijk zelf naar Zoetermeer te rijden en dan flashen ze je telefoon per direct als extra service...

Dat ze maar geld overmaken en het apparaat omruilen voor een Nokia! Een college heeft de 6210 en die doet het perfect. OK, soms ook wat onhebbelijkheden, maar ik krijg niets meer voor elkaar!!!

Tot overmaat van ramp zag ik zonet dat het Siemens logo begint te bladderen... Straks komt het Bosch logo nog echt boven ook?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023