Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04 augustus 2009, 18:40
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
T3 slaat Chinees tilt...

Wat nu aangevangen... De T3 die ik aan mijn vrouw gaf, en waar zij uiterst tevreden mee is, laat het afweten. Toestel was "batterij plat", liet ik opladen in de cradle en probeerde daarna op te starten... Wat bleek...deed uit zichzelf een reset en startte op in het CHINEES aub !? Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is, of hoe dit op te lossen ? Alles in het Chinees ! Deed zelf reeds een harde reset , mocht niet baten... Wat nu ? Alles herinstalleren ? Wie helpt me eruit ?
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 augustus 2009, 21:48
deMol deMol is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hennie
Model: Overig
 
Geregistreerd: 20 mei 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 641
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Palmcool Bekijk bericht
Wat nu aangevangen... De T3 die ik aan mijn vrouw gaf, en waar zij uiterst tevreden mee is, laat het afweten. Toestel was "batterij plat", liet ik opladen in de cradle en probeerde daarna op te starten... Wat bleek...deed uit zichzelf een reset en startte op in het CHINEES aub !? Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is, of hoe dit op te lossen ? Alles in het Chinees ! Deed zelf reeds een harde reset , mocht niet baten... Wat nu ? Alles herinstalleren ? Wie helpt me eruit ?
Bij mijn weten zit er ikn de EU versie geen Chinees. Wel Engels, Frans, Duits, Italiaans en Spaans. Maar Chinees, nee!

Inderdaad. Opnieuw de juiste taal kiezen, tenzij je chinees machtig bent en even syncen met de PC. Als je hebt sync't in hert verleden staat daar een backup op.Of heb je met een ander programma een backup gemaakt. Dan die terugzetten. Anders wordt het inderdaad alles opnieuw installeren en invoeren.Zie ook de faq's (<click)

Laatst gewijzigd door deMol; 07 augustus 2009 om 00:00.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 06 augustus 2009, 16:10
Palmcool Palmcool is offline
Forumbikkel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 09 september 2004
Locatie: Vlaanderen BELGIE
Berichten: 188
opgelost !

Hoi,

Bedankt voor het antwoord... Is inderdaad ondertussen opgelost: volledig 2x gesynchroniseerd... and that's it ! Ik was totaal in paniek en vergat daarbij die fameuze backup op de pc..;
__________________
Satisfaction is the death of desire...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023