Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 oktober 2008, 10:46
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Emblaze kondigt ALP-toestel Edelweiss aan

Het Israelische Emblaze heeft de "Edelweiss" aangekondigd. Vooralsnog alleen te koop in Rusland, met meer info op de dedicated website : Edelweiss :.

In de eerste helft van 2009 volgt dan ook nog de "Monolith" telefoon.

Deze telefoons draaien dus NIET op PalmOS of NOVA, maar op ALP. De specs zijn prima voor een moderne smartphone en zeer revolutionair als het een echte Palm zou zijn geweest. Als het eerste NOVA-toestel (zomer 2009?) vergelijkbare specs heeft (en betaalbaar is, en stabiel is etc.) dan zou het echt een interessant alternatief voor de iPhone, Touch HD, Omnia etc. kunnen zijn. Maar ik verwacht dat Palm begint met een qwerty-toestel. Of dat verstandig is anno iPhone?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpeg edelweiss-emblaze-l.jpeg‎ (62,8 KB, 33x gelezen)
Bestandstype: jpg Edelweiss-specs.jpg‎ (66,9 KB, 15x gelezen)
__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 14 oktober 2008 om 11:32.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 oktober 2008, 21:49
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Toch de moeite om deze site : Edelweiss : even te bekijken... ook al begrijp je er geen yota van (Russisch), toch zie je heel wat mooie animaties...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 oktober 2008, 12:37
Wodkadrinker Wodkadrinker is offline
Forumbikkel
Voornaam: Cor
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 december 2002
Locatie: Rijswijk
Berichten: 136
Ga eind december naar rusland voor fam. bezoek.ga dan ook kijken of het werkelijk iets moois is en bruikbaar voor ons.Wie weet ?
Maak er melding van als ik iets weet , zal toch niet waarzijn dat ik de overstap maak ?

Groet : Cor
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 oktober 2008, 17:11
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wodkadrinker Bekijk bericht
Ga eind december naar rusland voor fam. bezoek.ga dan ook kijken of het werkelijk iets moois is en bruikbaar voor ons.Wie weet ?
Maak er melding van als ik iets weet , zal toch niet waarzijn dat ik de overstap maak ?

Groet : Cor
we zijn benieuwd
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 januari 2009, 14:56
Wodkadrinker Wodkadrinker is offline
Forumbikkel
Voornaam: Cor
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 december 2002
Locatie: Rijswijk
Berichten: 136
Citaat:
we zijn benieuwd
Ben net terug van een enorme zoektocht op een markt in Moskou waar ze vanalles hebben op elektronica gebied zoals mob.telefoons e.d maar niemand kon mij daar een antwoord geven op het bestaan van dit toestel, laatstaan dat ze hem verkochten.
Ben dus hier zeker van dat het een zeer speciaal model is ,wat op de grootste markt van Moskou op elektronica gebied, niet verkrijgbaar is.
Wel Iphone 3G 16GB voor 200 euro gezien simlock vrij maar echte geen Edelweiss toestel.
Hier stopt dus mijn zoektocht want als ze het niet op deze markt hebben weet ik het niet meer.

Groet; Cor
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 januari 2009, 15:48
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Hij schijnt ook pas in maart 2009 te worden uitgebracht.
Citaat:
Mobile phone from Emblaze Mobile called Edelweiss due on sale in Russia in March next year.
Bron: Just Another Mobile Phone Blog
__________________
WM is een drieletterwoord
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023