Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 augustus 2006, 12:04
MARC95 MARC95 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 13 september 2003
Berichten: 27
Tungsten E2 en hotsync problems

Ik wil mijn E2 met mijn laptop syncen, doch de kalender (agenda) wordt niet gesynct.

Ik vermoed dat er een conflict is, want ik zie op het menu van de laptop dat er naast calendar het woordje (outlook) tussen haakjes staat. Maar op mijn laptop staat geen outlook...
Kan ik nu niet gewoon de agenda van mijn E2 overbrengen naar de laptop ???? Ik dacht dat dit toch ging ???


Sorry voor de misschien domme vraag, maar ik heb een tijdje met PPC gewerkt, doch kon niet aan de agenda wennen. Vandaar dat dit allemaal in een ver geheugen zit.

Ben al eens gaan zoeken bij de FAQS maar kon niet zo direct iets vinden.

Mocht mijn antwoord hier wél ergens staat, mag dit gerust op slot, maar verwijs me dan aub door met de juiste link.

Mijn oprechte dank.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 augustus 2006, 12:09
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Bij de installatie van Palm Desktop kon je kiezen om met Outlook te synchronisere. Mocht je er niet uitkomen, kun je een herinstallatie doen en kiezen voor Palm Desktop ipv Outlook.

Maar post hier eerst eens je hotsynclog van je laptop voordat je een herinstallatie doet.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 augustus 2006, 15:58
MARC95 MARC95 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 13 september 2003
Berichten: 27
Hallo Glow Mouse,

Hoogstwaarschijnlijk is dat het probleem, maar ik kan damned mijn CD niet meer vinden....Heb ze deze week nog in mijn handen gehad...

Maar effe schetsen wat aan de bron van mijn probleem ligt:

Ik heb hier een:

- Palm Vx ( met een batterij die silaan op retour gaat )

- Een Palm Tungsten T

- Een Palm Tungsten E2

EDIT: Ben momenteel de soft voor de T aan het uploaden; blijkt compatibel te zijn met de E2, maar niet met de Vx vrees ik.

Maar de agenda's die zouden toch compatibel moeten zijn ???



Er is slechts één ding dat ik op alle drie exact hetzelfde wil en dat is de agenda.

Een volledige categorie van een adressenlijkst kan je beamen, maar een agenda beamen lukt niet omdat op die applicatie een slotje zit.

Dan maar op een andere maniker geprobeerd: een hotsync met de E2 naar de laptop gedaan en dat werkte.

Daarna de T en de Vx willen syncken, maar dan verplicht de computer je om een andere account te maken, dus uiteindelijk werd er niets overgebracht....

In gebruiksvriendelijkheid is de Palm-agenda niet te kloppen, maar qua file management...pffff... ik geraak er niet aan uit. Ben al een halve dag aan het prutsen...

Laatst gewijzigd door MARC95; 26 augustus 2006 om 16:16.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 september 2006, 21:47
hjdevries hjdevries is offline
Senior lid
Model: Geen
 
Geregistreerd: 10 augustus 2003
Berichten: 54
Ook zonder de CD met de software kun je Palm Desktop met Hotsync gebruiken. Voor bijvoorbeeld de Tungsten E2 vind je hier de meest recente versie.

Lees daar maar eens verder op de site. Je zult dan zien dat synchroniseren met met name Outlook 2003 niet altijd 'zomaar' werkt, dat je er net de juiste software voor moet hebben. Die is hier ook te vinden en te halen.

Succes.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 september 2006, 05:22
MARC95 MARC95 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 13 september 2003
Berichten: 27
OK, bedankt voor de info, ik ga direct deze link eens lezen !
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023