Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11 juni 2008, 15:55
PaulS's schermafbeelding
PaulS PaulS is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Hilversum
Berichten: 45
tomtom op treo650

Wie kan mij helpen heb de orginele TT navigator 5 bij mijn palm maar gebruik de missing Sync software nu wil ik op mijn SD kaartje france erbij zetten maar dit werkte via de conventionel hotsync software. Echter door de missing sync (markspace) gaat dit nu anders. De setupapp van tomtom installeert netjes de cd4 is france plus maar dan moet je syncen en dat gaat via de missing sync anders.

vraag kan ik niet gewoon data kopieeren van de cd naar mijn kaartje...
maar ja welke files dan???

iemand suggesties...
__________________
appartuur Mac mini intel 2 maal / treo650 mark/space Tomtom...
en iedereen een fijne daag toegewenst...
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 juni 2008, 10:26
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Paul, ik ga een poging doen om je bericht te ontleden, want bijster veel begrijp ik er niet van. Wat ik er wel van begrijp is dat het je niet lukt om de kaarten van Frankrijk via Missing Sync op je SD-kaartje te krijgen.

Volgens mij (maar het is voor mij alweer even geleden) is het een kwestie van je SD-kaartje in de kaartlezer en vervolgens de map 'France' kopieren van de CD. Dat zou alles moeten zijn, hierna natuurlijk wel de kaart even activeren bij het starten van TomTom.

De map met kaartmateriaal zou gewoon op de CD moeten staan.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 juni 2008, 17:05
PaulS's schermafbeelding
PaulS PaulS is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Hilversum
Berichten: 45
tomtom en treo650

Of ik zie niet alles op de cd's kaartje france plus staat op cd4, uiteindelijk heb ik gister avond het oude Palm pakket weer op mijn andere mac gezet en enkel gesynct met het oude hotsync van palmdesktop... pfff wat een gepuzzel, nu werkt en benelux en france enkel doen de stemmen het niet meer...

het kaartje via een lezer benaderen is geen probleem enkel de stemmen zijn daar fysiek wel aanwezig enkel ze werken niet meer...in de tomtom app op mijn treo zijn alle stemmen grijs en door de personen staat installeer vanaf CDROM...

suggesties... bvd grt Paul
__________________
appartuur Mac mini intel 2 maal / treo650 mark/space Tomtom...
en iedereen een fijne daag toegewenst...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023