Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 augustus 2008, 17:59
ammerkate ammerkate is offline
Junior lid
Voornaam: Gert-Jan
Model: Sony Clie PEG-NR70V
 
Geregistreerd: 09 april 2007
Locatie: bij de Efteling
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar ammerkate
Question Let op: Dit is géén verzoek om illegale software

Ik wil uitzoeken of een dure PDA me zal bevallen en heb daarom voor een prikkie een Sony Clie PEG NR 70/V gekocht met installatie cd-rom 1.11 (Palm OS 5) gekocht. Op mijn PC werk ik met Outlook 2007 (Vista). Ik krijg wel de agenda vanuit Outlook ingeladen op de Sony, maar niet mijn adressen, omdat Outlook dat export achtervoegsel niet heeft. Wie kan me adviseren? Waarom is Outlook niet compatibel met Palm Os. Welke software heb ik nodig om te synchroniseren en waar is die verkrijgbaar (legaal). Hopelijk is er iemand die me kan raadgeven. Alvast dank, Gert-Jan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 augustus 2008, 18:23
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Hallo Gert Jan,

Ben niet helemaal zeker van mijn zaak, want ik gebruik zelf XP en Outlook 2003, maar volgens mij moet je de Sony CD in elk geval niet gebruiken, maar de nieuwste versie van Palmdesktop installeren, waarin de laatste versie van Hotsyncmanager zit. Kun je bij Palm gratis downloaden. Na installatie wordt gevraagd of je met Palmdesktop of Outlook wilt synchroniseren. Na die keuze voor Outlook zou het moeten werken.

Voor volledige integratie van jouw Palm PIM applicaties op de Clie met Outlook kun je vervolgens nog eens kijken naar Keysuite van Chapura. Die gebruikt eigen databases waarin veel meer info terug komt op jouw Clie dan met de standaard Palm Pim van de Clie. Keysuite kun je via een trial testen, ook staat hier op het forum een review van dit programma.

Verder raad ik je aan de zoekfunctie en de Faq op dit forum te proberen, je zult veel nuttige informatie vinden.

Succes!

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 augustus 2008, 11:09
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Hallo Gert-Jan,

Voor synchronisatie met Outlook heb je Pocketmirror van Chapura nodig.
Bij veel PalmOS pda's wordt dat meegeleverd. Of je het ook kan downloaden, tegelijk met de nieuwste desktopsoftware betwijfel ik.

Echter: je kunt daarmee nog steeds niet volledig synchroniseren met Outlook, want subfolders worden bijvoorbeeld niet ondersteund. Geen probleem als je bijvoorbeeld alle adressen op het hoofdniveau hebt vastgelegd.

Wil je wel volledige uitwisseling met Outlook, dan is KeySuite (ook van Chapura) de oplossing.

Succes, groeten, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023