Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04 oktober 2002, 12:54
isichia isichia is offline
Senior lid
Model: Sony Clie PEG-N770C/E
 
Geregistreerd: 20 april 2002
Locatie: Voorburg
Berichten: 52
Stuur een bericht via ICQ naar isichia
Batterij clie 320

De batterij van de Clie S320 van mijn vrouw wil niet meer opladen. Het ligt niet aan de adapter, want ik heb ook een andere adapter gebruikt. Kun je de batterij zelf vervangen (ben niet bevreesd voor slopen) en zo ja, waar kun je zo'n batterij kopen.
Ze is dus nu ook haar gegevens kwijt en heeft niet tijdig gesynct. Zijn die gegevens nog ergens gebackup'ed of is het gewoon jammer?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 oktober 2002, 16:10
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Als er gesynchroniseerd is, is er een backup, maar zoals je zelf al zegt is deze backup niet up-to-date.

Ik denk trouwens dat je beter naar Sony kan bellen voor reparatie of anders Palmrepair, alhoewel ik niet weet of deze ook Sony´s onder handen neemt. Maar een batterij vervangen moet wel kunnen.

Er waren laatst op dit forum trouwens nog wat tips voor niet opladende batterijen, mogelijk heb je daar iets aan. Zoek maar eens.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023