Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 december 2003, 21:49
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
case nx73

Hallo,

Volgende week gaat het gebeuren, ik ga mijn NX73 ophalen . Nu heb ik nog een vraag aan medegebruikers:

Heb ik een case nodig? Zo ja, welke raden jullie mij aan en waar kan ik die bestellen?

Ik heb op cliesource gekeken maar daar vindt ieder wat anders en wordt mij niet duidelijk welke cases ook naar Nederland kunnen worden gestuurd.

THANX, GZK
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 januari 2004, 23:23
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Hoi GZK,

ik had je topic over het hoofd gezien, dus bij deze nog even mijn antwoord:

Een case raad ik je zeker aan... Krassen op je prachtige NX73 is zonde!

Ik zelf gebruik de nx73-case van covertec, welke mij uitermate goed bevalt... Zie voor meer info hier en een review (van mijzelf overigens) hier .

Ik heb ook nog een brando case te koop(die ik eerder aangeschaft heb voordat ik deze covertec kreeg), namelijk deze: http://shop.brando.com.hk/bwclienx80vcase.php

Succes ermee!
Groeten,
Ivo
Met citaat reageren
  #3  
Oud 03 januari 2004, 00:05
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
case NX73V

Hallo Ivo,

Thanx voor je antwoord. Ik had je review op PDA24news gezien, samen met het andere review. Gezien de twee postitieve reviews heb ik een zwarte Covertec case besteld. Duurde het lang voordat je de case ontving?

Ik heb al twee miniscule krasjes, dus laat die case maar komen. Verder is het een fantastisch apparaat, ik begrijp niet dat de NX73V maar zo weinig populair is. Vergeleken met de Tungsten T, wat ook geen onaardig apparaat is, is het een flinke upgrade.

Groet, GZK

ps ik heb steeds minder berichten?! hoe kan dat
Met citaat reageren
  #4  
Oud 03 januari 2004, 00:43
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Re: case NX73V

Citaat:
Op 03-01-2004, om 00:05 heeft Graf Zum Kotzen dit gezegd in bericht #3
ps ik heb steeds minder berichten?! hoe kan dat
Waarschijnlijk veel in het voormalige 'Vraag en aanbodforum' gepost. Daar zijn heel veel threads verwijderd, en dat gaat dan ook van de posts van de gebruikers af.

Overigens gefeliciteerd met (weer) je 100e bericht!

- jp
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 januari 2004, 16:30
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Re: case NX73V

Citaat:
Op 03-01-2004, om 00:05 heeft Graf Zum Kotzen dit gezegd in bericht #3
Hallo Ivo,

Thanx voor je antwoord. Ik had je review op PDA24news gezien, samen met het andere review. Gezien de twee postitieve reviews heb ik een zwarte Covertec case besteld. Duurde het lang voordat je de case ontving?

Ik heb al twee miniscule krasjes, dus laat die case maar komen. Verder is het een fantastisch apparaat, ik begrijp niet dat de NX73V maar zo weinig populair is. Vergeleken met de Tungsten T, wat ook geen onaardig apparaat is, is het een flinke upgrade.
Hoi GZK,

leuk te horen dat je na het lezen van mijn review de case besteld hebt Ik denk dat het bij mij ongeveer een 1.5 week duurde voordat ik de case in huis had... Kweet het niet precies meer, want het is al een tijdje geleden...
Idd vindt ik de NX73 een topapparaat, alleen gebruik ik het keyboard vrij weinig... Ik zou het daarom helemaal te gek vinden als Sony ooit een Hires+ PDA maakt zonder toetsenbord, maarja....
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 januari 2004, 20:08
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
ik begrijp niet dat de NX73V maar zo weinig populair is.
Inderdaad, het is een topapparaat. Alleen naar huidige maatstaven zit er, mijns inziens, te weinig RAM-geheugen in. Mocht dat nou wat beter geweest zijn, dan had ik misschien ook wel in overweging genomen om er eentje te koopen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 09 januari 2004, 08:25
Graf Zum Kotzen's schermafbeelding
Graf Zum Kotzen Graf Zum Kotzen is offline
Forumbikkel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 24 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 183
case NX73V

Hallo,

Ik heb gisteren de covertec case voor de NX73V ontvangen. Het is een aanrader, mooi uitgevoerde case die ook handig is in het dagelijkse gebruik. Voor wie nog niet overtuigd is lees het review van ivo (http://www.clieuk.co.uk/revcov.shtml)

Mbt de eerdere discussie over het beperkte RAM geheugen denk ik dat dit probleem toch redelijk kan worden opgelost met Jackflash (bijna 12 Mb extra). Ivm de Tungsten T3 (ook een heel mooi apparaat)heeft de Clie een cameraatje (vaak toch wel handig), een toetsenbord (wat ik handig vind voor emails en smsjes), een remote voor de mp3 speler en een CF slot (waar ik tweedehands een leuk wifi kaartje voor heb gekocht).

Groet, GZK
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023