Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 09 juni 2004, 14:25
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385


tattje... dat is een .wma bestand, heel wat anders dan MP3 met .mp3 als extensie. Het is wel een audio bestand, maar in een ander formaat.

Clie Audio Player speelt alleen MP3 en ATRAC3, PocketTunes doet MP3 en OGG Vorbis...

Even op zoek gaan maar MP3 files dus...
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #22  
Oud 09 juni 2004, 15:08
tattje
Guest
 
Berichten: n/a
Geen reden tot huilen.
ik vindt dat als sony mij een produkt verkoopt en ik gebruik het zo als beschreven dan moet het ook werken , niet dan.
op een engelse site las ik net ook over dit probleem, zij zijden dat je freerip moest gebruiken om mp3 bestanden te maken.
Zo gelezen zo gedaan en er is muziek, te gek.
Bedank voor de hulp.
Vriendelijke groet oege.
ps de volgende problemen melden zich al weer aan, ik probeer online te komen via IR en GPRS.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 09 juni 2004, 15:11
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
ik vindt dat als sony mij een produkt verkoopt en ik gebruik het zo als beschreven dan moet het ook werken , niet dan.
Zekers. Er staat alleen nergens dat je .wma kunt gebruiken, en volgens de Clie FAQ die op je TH55 zit, had je gezien dat je alleen MP3 en ATRAC3 files kunt gebruiken, waarbij met MP3 sonicstage niet eens genoemd wordt. Dus dat was een kwestie van de handleiding doorlezen.

Ik stel voor dat je de Palmclub zoekfunctie gebruikt om online te komen. Gebruik anders Sony's ingebouwde Connection Manager (CoMa). Die heeft mij in no-time het internet opgestuurd (makkelijker dan Phonelink).

Graag verdere postings in deze thread over andere ongekende mogelijkheden van de TH55.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #24  
Oud 12 juni 2004, 09:46
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Oe, nog een keer offtopic dan speciaal voor tattje:

PocketTunes doet nu ook .wmv

Graag daar verder discussieren over MP3, .wmv en allerlei aanverwante zaken.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #25  
Oud 12 juni 2004, 12:56
tattje
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor de verwijzing, maar ik ben al helemaal in de mp3 750 MB.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 29 juni 2004, 12:44
Michel1973 Michel1973 is offline
Lid
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 08 januari 2001
Berichten: 18
Ik gebruik winamp om mp3 naar th-55 te zetten

Ik gebruik winamp op de desktop om mp3 muziek naar mijn th-55 over te zetten. Je hoeft alleen vanaf de winamp internetsite de plugin "gUSB" te downloaden en te installeren. Zodra je dan met je clie kontakt maakt met je desktop zie je in winamp je clie wanneer je de "media library" opent. Dat is dus "E/".
Wanneer je deze opent dan zie je de mappen die op je geheugenkaart staan. Nu ga je naar de map waar audioplayer je muziek uit speelt. Bij mij is dat "PROGRAMS/MSAUDIO". Als je nu vanuit je playlist van je desktop op een nummer gaat staan en je rechtermuisknop indrukt krijg je een menu. In dat menu staat "send to". Die klik je aan en krijg je een volgend menu en daar staat (in mijn geval) "E/PALM/PROGRAMS/MSAUDIO" tussen waar je hem dus naartoe stuurt. En winamp zet het audio bestand zo naar je th-55 in de goede map.
Werkt voor mij het makkelijkst. Je kan op deze manier ook makkelijk en overzichtelijk nummers weer wissen.

Groetjes.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023