Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05 juni 2004, 18:09
PandoraBoy's schermafbeelding
PandoraBoy PandoraBoy is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 29 april 2004
Locatie: België
Berichten: 34
- in mijn jaszak (binnenzak) - of boekentas (zomer)
- in de houder in mijn wagen (TomTom via BT)
- in de craddle bij mijn pc (opladen/syncen) of in de buurt (via BT)
- 'in de palm van mijn hand'

- gebruik het standaard beschermplaatje dat meegeleverd werd en geen hardcase
__________________
Tevreden T|T3-gebruiker mét BT TomTom Navigator sinds 27/04/2004
Met citaat reageren
  #22  
Oud 05 juni 2004, 22:16
Kees Kees is offline
Forumbikkel
Voornaam: Kees
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 02 december 2000
Locatie: Utrecht
Berichten: 155
Liefst in een borstzak van een overhemd. Ik koop daarom vooral overhemden met borstzak klepjes. Mijn favorieten hebben een klittenbandsluiting op de klep zodat deze altijd vanzelf dicht zitten en de palm toch makkelijk met een hand te pakken is. Een borstzakje zonder sluiting lijkt me niets. Ik heb toch altijd van die visioenen van een duik in de wc-pot. Of twee vediepingen omlaag in het trappenhuis.

Verder natuurlijk op tafel, bureau en aan het dashboard t.b.v. navigatie.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 05 juni 2004, 22:18
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Aan m'n riem met een riemclip + Piel Frama of op de fiets in m'n binnenzak voor mp3's, omdat anders m'n oordop snoertjes achter m'n mobiel blijft hangen die nogal door mijn broekzak heen steekt.
__________________
Met citaat reageren
  #24  
Oud 06 juni 2004, 12:13
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
ALTIJD in m'n broekzak. Heb ik 'm tenminste altijd bij de hand, gezien ik vaak zonder jas rondzwerf, en geen gebruik maak van overhemden met borstzakjes oid. En met de manier waarmee ik met m'n schooltas omga overleefd hij 't nooit langer als een week
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
  #25  
Oud 06 juni 2004, 16:36
karstimmer karstimmer is offline
Lid
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 03 juni 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 27
Citaat:
Op 06-06-2004, om 13:13 heeft zugzug dit gezegd in bericht #24
ALTIJD in m'n broekzak. Heb ik 'm tenminste altijd bij de hand, gezien ik vaak zonder jas rondzwerf, en geen gebruik maak van overhemden met borstzakjes oid. En met de manier waarmee ik met m'n schooltas omga overleefd hij 't nooit langer als een week
Hoe zorg je ervoor dat 'ie je broekzak overleeft? Hardcase? Geen andere voorwerpen in die broekzak? Screen protector?

Ik ben van Plan een Zire 72 te kopen, en die wil ik eigenlijk ook in m'n broekzak meenemen (samen met m'n mobieltje). Ik neem aan dat dat het best met een hardcase kan, maar maakt dat 'm niet te groot?
Met citaat reageren
  #26  
Oud 06 juni 2004, 17:06
zugzug's schermafbeelding
zugzug zugzug is offline
- - -
Voornaam: Roel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 januari 2003
Locatie: Nijmegen
Berichten: 428
Stuur een bericht via ICQ naar zugzug
Telefoon én palm in 1 zak gaat je nooit lukken, uitgezonderd enkele (niet nader toegelichte) xxl-broeken. En mocht het toch lukken, dan zal 1 van beide snel beschadigen (krassen ed).

Gezien ik een TH55 heb, maak ik gebruik van de "ingebouwde" klep. Verder is de TH55 zelf van plastic, wat ten goede van de duurzaamheid komt. Op het moment heb ik de palm in m'n linkerzak, en m'n telefoon in de rechter. Mijn sleutels en dergelijke zitten in de binnenzak van m'n jas, wat helaas betekend dat ik ze regelmatig kwijt ben
Persoonlijk ben ik geen voorstander van (hard)cases; mijn vroegere SJ30 droeg ik met de bijgeleverde "flap" en mijn T|T droeg ik met een pocketsolutions cover-up. Beide heb ik na enkele maanden in "nieuwstaat" kunnen verkopen. Ik moet hierbij wel vermelden dat ik vrij zuinig op m'n spullen ben, en inderdaad geen sleutels ofzo in dezelfde zak plaats.
Voor je Zire72 zou ik een leather case willen aanraden, gezien de zire geen beschermde camera of scherm heeft. Op die manier blijft beide voldoende beschermd.
__________________
Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]
Met citaat reageren
  #27  
Oud 07 juni 2004, 11:46
Ivos's schermafbeelding
Ivos Ivos is offline
Vriend van de Palmclub
Voornaam: Ivo
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 28 november 2000
Locatie: Harreveld
Berichten: 819
Mijn TH55 zit (zonder Hardcase) in m'n broekzak of jaszak, en met hardcase in m'n tas of jaszak.
Overdag staat ie vaak op m'n bureau of ligt ie ergens in huis...
Savonds ligt ie naast m'n bed
Met citaat reageren
  #28  
Oud 09 juni 2004, 22:12
joosty
Guest
 
Berichten: n/a
Mijn Palm m130 zit meestal in een leren (Filofax!) hoesje met notitieblaadjes, visitekaartjes en een reservestylus in mijn tas, of op het bureau - verder in zo'n beetje elke bruikbare zak van broek, colbert, jas en jeansjas, of buiten die etui (van buiten lijkt dat dus net een traditionele agenda) in de cradle of op mijn werk aan een USB/hotsynckabel.
Met citaat reageren
  #29  
Oud 28 juni 2004, 18:33
tvroelen
Guest
 
Berichten: n/a
ik heb een hardcase en hij zit regelmatig in mijn broekzak, sleutels en telefoon in andere broekzak (mijn palm is me uiteraard liever dan mijn telefoon, die laatste is immers van het werk haha).
thuis op mijn nachtkastje om smorgens door een vreselijk opstaangeluidje gewekt te worden.
op mijn bureau
in de auto in houder (BT TT)

moest ik de beenderen waar mijn billen rond zitten laten bijwerken, dan was het om er een palm-hardcase te laten in passen en dan zou die natuurlijk in mijn achterzak zitten, maar voorlopig ben ik nog niet zo zot :)
Met citaat reageren
  #30  
Oud 29 juni 2004, 07:42
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Op een van de volgende locaties:

* Cradle, standaard als ik em niet gebruik
* In de hardcase in mijn notebooktas achter in de auto
* In een houder aan mijn voorruit, in combi met de Emtac GPS om mij te wijzen waar ik heen moet
* Thuis op mijn bureau aan de laad/hotsync-cable (cradle staat op mijn werk)
* In mijn hand tijdens werkzaamheden
* In de hardcase in mijn kontzak

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023