Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Software

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15 september 2011, 22:03
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Op zoek naar een Skype app voor de Pré3

Ik ben op zoek naar een app voor mijn Pré3 waar ik mee kan Skypen.. Bestaat een dergelijke app en zo ja hoe heet ie?
bvd
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 september 2011, 22:09
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ehm, ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je kan Skypen door middel van de standaard Messaging app? En ik ben nog niet gek, want op mijn Pre3 kan ik gewoon zien wie online is, waaronder ook de standaard Echo / Sound test contactpersoon van Skype.

Als het goed is kan je onder Preferences & Accounts Skype toevoegen als dat nog niet gebeurd is. Videobellen heb ik nog niet geprobeerd met de Pre3, wel met de TouchPad, eveneens via de Messaging app.

Het is misschien iets te goed geïntegreerd zodat het niet meer opvalt
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 september 2011, 22:32
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hoi Doménique,

Bedankt voor de hint.. Ik had het daar nog niet gezocht.. Ik heb inmiddels Skype toegevoegd als Messaging account, maar hoe je nu kan skypen met beeld, moet ik nog eens uitzoeken. Op de TouchPad werkt het perfect, maar nu ook mijn schoonouders in Amerika Skype hebben ontdekt, proberen ze elke keer dat ze zien dat ik online ben, te gaan beeldbellen...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 september 2011, 23:29
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Als je een contact belt d.m.v. de gewone Phone app en daarbij het Skype account selecteert van die persoon krijg je linksboven een soort videocamera icoon te zien. Daarmee kan je beeldbellen.

Ik heb niet gekeken of je direct via Messaging of Contacts een videogesprek kan beginnen, maar het gesprek op gang brengen kan wel. Dan kan je daarna dat omzetten in een videogesprek.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023