Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #81  
Oud 28 november 2002, 22:41
hansvan's schermafbeelding
hansvan hansvan is offline
belegen lid
Voornaam: Hans
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: den haag, nl
Berichten: 32
Stuur een bericht via Skype™ naar hansvan
Question TT

Hallo,

Weet iemand waar in Den Haag de TT in het wild is te zien? Ik heb al veel winkels afgelopen maar zonder resultaat.
Toch heeft dat dubbelT wel wat, loTTo bijv...
Hoop doett ...

Keep on going
groet Hans vR
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg tt_design.jpg‎ (3,7 KB, 42x gelezen)
Met citaat reageren
  #82  
Oud 29 november 2002, 18:59
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ik heb ze er gister mee zien spelen in de mediamarkt, aan de Grote Markt. maar ik heb niet echt goed gekeken over ze er verkocht werden. er stonden wel een aantal verkopers om heen te kwijlen. sick...

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #83  
Oud 29 november 2002, 19:03
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
trouwens,ik zag ook in de andere thread het volgende:

http://www.palmclub.nl/forums/attach...lpage=1&stamp=

ik vind de TW wel een erg mooi apparaatje maar een beetje jammer vind ik het toetsenbord. hadden ze dat n8iet ongeveer hetzelfde principe kunnen gebruiken als bij de nokia 7650??

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #84  
Oud 02 december 2002, 00:26
Fred56's schermafbeelding
Fred56 Fred56 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Locatie: Pijnacker/Nootdorp
Berichten: 44
Ik ben ook op zoek geweest naar een winkel in Den Haag en Rijswijk voor de Tungsten. Echter zonder resultaat. Bij Office Center in Wateringen krijgen ze hem volgende week binnen. Richtprijs 540 euro excl.btw. Dus maar besteld via Central Point BV. Waar hij te koop is voor 549,- incl BTW. Komen alleen nog 9 euro transportkosten bij. Hij werd geleverd binnen twee weken.
__________________
Via de Sharp ZQ-6300M 128KB, Psion 3a, Psion Series 5, Ipaq 6300, Palm V, Palm IIIc kom je uiteindelijk tot de Palm Tungsten I en nu T5

Laatst gewijzigd door Fred56; 04 december 2002 om 21:18.
Met citaat reageren
  #85  
Oud 02 december 2002, 17:13
hansvan's schermafbeelding
hansvan hansvan is offline
belegen lid
Voornaam: Hans
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: den haag, nl
Berichten: 32
Stuur een bericht via Skype™ naar hansvan
Smile TT waar?

Net in de bus; reclamefolder van Media Markt.
TT voor 679,00 euro.
Dus moet de TT in Den Haag en Rijswijk te zien en te koop zijn.
Brroem.... baay Hans v R.
__________________
Nu (31-12-05)een Treo gebruiker. nu pre en touchpad
Met citaat reageren
  #86  
Oud 02 december 2002, 17:18
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
vind ik wel erg duur om eerlijk te zijn.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #87  
Oud 02 december 2002, 17:28
hansvan's schermafbeelding
hansvan hansvan is offline
belegen lid
Voornaam: Hans
Model: HP TouchPad
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: den haag, nl
Berichten: 32
Stuur een bericht via Skype™ naar hansvan
TT waar?

Ik wacht nog wel tot na de kerst, dan zakken de prijzen misschien, anders ook naar Central Point?
gr Hansvan
__________________
Nu (31-12-05)een Treo gebruiker. nu pre en touchpad
Met citaat reageren
  #88  
Oud 02 december 2002, 17:30
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
Roelvd had de zijne besteld voor 550 euro. ik weet niet inhoeverre ze de prijzen nog gaan dalen. ik schaf em in ieder geval niet meer aan. ik vind het een te hoge prijs voor dat wat ik er eigenlijk mee ga doen. en zo denken ze er hier op het werk ook over. dus ik hou het bij mijn m500

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #89  
Oud 02 december 2002, 18:31
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Ik heb hem besteld voor 544 euro inclusief verzendkosten vanuit Duitsland. Daar was hij gewoon op voorraad en werd direct geleverd na de bankoverschrijving. Er kwam nog wel 6 euro aan internationale bankkosten bij, maar het geld was via internetbankieren wel dezelfde dag nog overgeschreven.
Nadat ik mijn m505 had verkocht, omdat ik een tijdje geen agenda nodig zou hebben, heb ik me een tijdje georiënteerd op een PocketPC, maar ik zou het forum en de diverse internetcommunities teveel missen. Met palmgebruikers onder elkaar is er toch een leukere sfeer dan op pocketpc forums.
De Tungsten kwam voor mij precies op tijd (ik had weer een agenda nodig) en ik heb dan ook niet lang getwijfeld over de aanschaf, waar ik nog geen spijt van heb.
Vooral de snelheid, toekomstige audio, video, Bluetooth en het formaat en uiterlijk maken de Tungsten echt perfect!
Met citaat reageren
  #90  
Oud 02 december 2002, 18:53
bob's schermafbeelding
bob bob is offline
Forumbikkel
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 10 december 2000
Berichten: 1.056
Citaat:
...ik schaf em in ieder geval niet meer aan. ik vind het een te hoge prijs voor dat wat ik er eigenlijk mee ga doen. en zo denken ze er hier op het werk ook over. dus ik hou het bij mijn m500...
Groot gelijk!
__________________
Bob jij of bob ik?
Met citaat reageren
  #91  
Oud 03 december 2002, 09:28
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ja zo denk ik tenminste. kijk, kleur is wel een aanvulling voor bijvoorbeeld, datebk 3/4/5, bejeweld en bebob (wat ik trouwens nog steeds superspellen vind) maar het totaal plaatje vind ik teveel. het is net zoiets als samenwonen met je partner en drie auto's hebben. je kunt ze nooit allemaal tegelijk gebruiken. je hebt te veel waar je niets mee doen. en dat vind ik jammer

voor de rest ben ik niets dan positief over de tungsten. begrijp me niet verkeerd.

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #92  
Oud 04 december 2002, 21:46
Fred56's schermafbeelding
Fred56 Fred56 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Locatie: Pijnacker/Nootdorp
Berichten: 44
Als je Palm nog goed werkt en je bent er tevreden mee waarom zou je dan een nieuwe nemen.

Ik was echter aan een nieuwe toe. Een groot adressenbestand (ong 4500) en het zoeken duurde te lang.

Dat gaat allemaal stukken sneller op de TT. Ook BT is voor mij een uitkomst.
__________________
Via de Sharp ZQ-6300M 128KB, Psion 3a, Psion Series 5, Ipaq 6300, Palm V, Palm IIIc kom je uiteindelijk tot de Palm Tungsten I en nu T5
Met citaat reageren
  #93  
Oud 04 december 2002, 23:50
Henk Vrieselaar's schermafbeelding
Henk Vrieselaar Henk Vrieselaar is offline
Forumbikkel
Voornaam: Henk
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Locatie: Lemmer
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fred56
Ik was echter aan een nieuwe toe.
Dat klinkt misschien wel wat dramatisch, maar in feite gold dat voor mij ook. Spelletjes doe ik er niet op (misschien straks wel trouwens met zo'n fraai scherm), gebruik 'm voornamelijk als database, adressen, etc. Maar regelmatig moest ik een toch wel aardig programmaatje van mijn 2 MB-PalmV gooien om geheugen te scheppen.
Daarnaast werk ik met een Mac, dus Sony lag, ondanks zijn zeer fraaie scherm, wat op een lagere plaats. OK, met extra software erbij los je dat probleem ook wel weer op.

Had dus ook een 515 kunnen nemen. Had me 150-200 € gescheeld.
Nu ja, dan toch maar door de euro-appel heenbijten en een Tungsten gekocht. BTW krijg ik terug, dus dat verzacht de pijn.

Morgen mag ik 'm van Sint uitpakken.
Kan er nu al niet van slapen
Met citaat reageren
  #94  
Oud 05 december 2002, 08:49
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
en? en? en? is de sint aardig voor je geweest?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #95  
Oud 05 december 2002, 21:39
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Pre-Order Palm Hardcase Tungsten-T

Ik kwam op Palmdirect de mogelijkheid tegen om (nu al) een pre-order te plaatsen voor Palm's hardcase voor de Tungsten-T. Dus voor Palm hardcase liefhebbers (zoals ik) al wel te bestellen maar nog niet leverbaar.

http://www.palmdirect.com/palmeurope...33&sku=P10897U

("deep linken" naar Palmdirect werkt niet altijd goed, dus zoek zelf even als de link niet werkt)
Met citaat reageren
  #96  
Oud 05 december 2002, 21:47
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Bedankt voor de link! Ik moest inderdaad even doorklikken, maar de site is logisch genoeg.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #97  
Oud 05 december 2002, 21:47
Joep Joep is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 26 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 225
Twee weken geleden heb ik, bij Expansys, een Ultra-Thin Keyboard besteld en hij is vandaag verzonden

De hard case is touwens al op voorraad bij ze :
Hard Case

Zelf trouwens voor een Vaja case gekozen, die had ik al voor mijn M505 ( héél lang geleden )willen hebben. Hopenlijk is die er voor de kerst.
Met citaat reageren
  #98  
Oud 05 december 2002, 21:57
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Ik vrees van niet, maar kan het uit het plaatje niet goed afleiden en heb er ook nog geen reviews van gezien: is de hardcase voor de Tungsten|T wel of niet geheel omklapbaar zoals de m5xx hardcase?
Ik ben linkshandig, dus als het niet het geval is ga ik voor een fliptop case.

- jp
Met citaat reageren
  #99  
Oud 06 december 2002, 00:03
Fred56's schermafbeelding
Fred56 Fred56 is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 30 oktober 2002
Locatie: Pijnacker/Nootdorp
Berichten: 44
Stay on in cradle werkt niet bij "On power off"

Bij Preferences kan je bij Power het Stay on in Cradle aanzetten.

Wat blijkt nu.

Als je de TT beveiligd hebt met een password dat gaat hij dus gewoon UIT in de Cradle. Bij Security had ik hem ingesteld op "on power off". Heel vervelend dus, want wil je wat doen moet je weer inloggen op de TT. Een andere TT bezitter heeft hetzelfde probleem. Als je hem insteld op "Never" (Your handheld will not lock automatically)dan is het probleem weer verholpen. Heeft iemand hier een oplossing voor, want ik wil nml wel een password gebruiken.
__________________
Via de Sharp ZQ-6300M 128KB, Psion 3a, Psion Series 5, Ipaq 6300, Palm V, Palm IIIc kom je uiteindelijk tot de Palm Tungsten I en nu T5
Met citaat reageren
  #100  
Oud 06 december 2002, 00:28
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Zelfde slordigheidje als in OS4

Dit fenomeen doet zich ook voor bij de m505 en naar ik aanneem ook bij de m515. Of eigenlijk op Palm´s die met OS 4.x zijn uitgerust, waarin deze functies aanwezig zijn.

In de hieronder gegeven threads is het fenomeen al eens besproken. De meningen waren verdeeld: is het een bug, een feature of een slordigheidje...?

Ik houd het zelf nog steeds op een slordigheidje dat in OS5 nog niet is verbeterd.

http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=2669
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=2732
http://www.palmclub.nl/forums/showth...?threadid=5053
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023