Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25 juli 2006, 14:30
Chipper's schermafbeelding
Chipper Chipper is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 26
Batterij TX en Tunsten E2

Jawel, na jaren heeft mijn Zire de geest gegeven (... in toilet gevallen... heel lang verhaal... ) nu ben ik wel genoodzaakt (met veel plezier overigens) om een nieuwe palm te kopen. De keuze gaat tussen de TX en de Tungsten E2, beide in combinatie met een TomTom navigatie pack. Het prijsverschil tussen beide is niet zo'n issue, maar voor mij is het heel belangrijk dat de batterij een tijd meegaat. Nu heb ik uit de reviews de indruk gekregen dat de batterij van de TX een beetje tegenvalt en die van de Tunsten E2 juist zeer goed is. Is er echt zo'n groot verschil tussen deze twee? Veel reviews geven verschillende beoordelingen over de batterijen. Ik gebruik de palm ongeveer 1.5 uur per dag, PIM, database werk en spelletjes. Ik weet dat BT en WiFi veel van de batterij vragen maar die zal ik niet zoveel gebruiken, alleen WiFi thuis een beetje denk ik....
Kortom: is er iemand die met beide palms gewerkt heeft en een goede indicatie kan geven over de levensduur van beide palms?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 juli 2006, 14:47
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Als je Wi-Fi thuis hebt zou ik echt voor de T|X gaan. Daar zul je gewoon veel plezier van hebben (zeker als de prijs niet zo'n issue is). Daarbij heeft de T|X ook een hogere schermresolutie (T|E: 320x320 pixels, T|X: 320x480 pixels). Met je goedvinden wil ik je post en dit antwoord naar het Koopadvies-forum verplaatsen, omdat 'ie daar iets beter op zijn plek is. Dan kun je daar ook verder discussieren over de voors en tegens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 juli 2006, 15:01
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Ik heb hem toch vast in een nieuwe thread gezet. Daarnaast heb ik twee reviews opgezocht:
Tungsten|E2: 5,5 uur
TX: sterk afhankelijk van gebruik WiFi
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 juli 2006, 10:55
Chipper's schermafbeelding
Chipper Chipper is offline
Lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 15 januari 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 26
Inmiddels heb ik de T|X aangeschaft. Na een nachtje opladen toch een uurtje mee gespeeld, daarna 2uur gereden met TomTom bluetooth aan (en palm gewoon op de accu), daarna meer dan 2 uur met WiFi gesurfd op het net en dan nog meer dan 30% batterij..... De batterij blijkt dus stevig genoeg om lange tijd vooruit te kunnen....
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023