Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13 mei 2004, 07:53
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Stylus Clié 625 zit vast

De stylus van mijn Clié 625 zit vast in het apparaat. Ik had het verdikt met een stukje plakband omdat ik hem voortdurend verloor. Nu niet meer dus

Het ding zit er helemaal in, het witte kapje is er af; met geen mogelijkheid te verwijderen.

Kan ik ongestraft de schroefjes aan de zijkant losmaken om de Clié te openen? Kan ik dan wèl bij de stylus?

Dank, en groet

Roland
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 mei 2004, 08:59
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Als je geen garantie meer op het apparaat hebt, dan kan je 'ongestraft' de schroefjes verwijderen. Pas alleen wel op met wat je doet. Maar ik betwijfel of je er iets mee op gaat schieten, want volgens mij is de plek voor de stylus in de behuizing gegoten, en dus ook niet bereikbaar als je hem open maakt.

Ik denk dat je meer geluk hebt met een punt tangetje...

succes in ieder geval!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 mei 2004, 19:12
RolandS RolandS is offline
Senior lid
Voornaam: Roland
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Locatie: Purmerend
Berichten: 66
Ik bedoel eigenlijk: riskeer ik niet dat allerlei printplaatjes me tegemoet springen, dat de knopjes in het rond vliegen en dat ik dan zonder Clié zit.

Punttangetje werkt niet: de weinig ruimte, en taps toelopend deel stylus (nl. 'echte' pen), dus tang zal er van af glijden.

Groet,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 mei 2004, 07:36
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Citaat:
Op 13-05-2004, om 20:12 heeft RolandS dit gezegd in bericht #3
Ik bedoel eigenlijk: riskeer ik niet dat allerlei printplaatjes me tegemoet springen, dat de knopjes in het rond vliegen en dat ik dan zonder Clié zit.
Volgens mij niet. Hoogstens die knopjes, maar als je voorzichtig bent zou zelfs dat moeten kunnen. Maar nogmaals, ook al maak je hem open krijg je hem er volgens mij nog niet uit, omdat de huls waar de stylus inzit gegoten is in de behuizing, en dus niet van binnenuit bereikbaar is.

Citaat:
Punttangetje werkt niet: de weinig ruimte, en taps toelopend deel stylus (nl. 'echte' pen), dus tang zal er van af glijden.
Heb je de pen er andersom ingestoken dan? Ik zou dit toch maar proberen... Beter als openschroeven als je het mij vraagt. Of anders contact opnemen met PDATechCenter, misschien dat die een oplossing weten.
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023