Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 maart 2004, 13:55
palmario's schermafbeelding
palmario palmario is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 01 december 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 64
Wie begrijpt dit? 3 versies UX-50?

Bij beat-it heb je blijkens hun site de keuze uit 3 verschillende Sony's UX-50

- PEG-UX50 Sony CLIE UX50 PALM OS 5.0 COLOR 320X480 LI-ION USB € 472.00 excl. BTW 5 stuks op voorraad; volgens mij is de UX-50 niet met 5.0 te krijgen!

- PEG-UX50 Sony CLIE UX50 NON 16MB PALM OS5.2 € 477.00 excl. BTW 25 stuks op voorraad

- PEG-UX50 Sony CLIE UX50 PALM OS 5.2 NEW CPU: SONY HANDHELD ENGINE 40MB RAM 64MB ROM 320X480 COLOUR TFT INT. CAMERA 310.000 PIXELS VOOR FOTO ENGELS VIDEO BLUETOOT € 604.00

Weet iemand hier iets meer van, want ik begrijp er niet veel van?
__________________
Psion 5, Psion 5MX, Palm V, Palm Vx, Palm M505, Palm Tungsten T, heb ik het geduld te wachten op OS6 of koop ik toch de te dure Sony UX-50?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 maart 2004, 14:02
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Volgens mij is het al vaker op deze site naar voren gekomen, maar Beat-IT hanteerd de beschrijvingen van hun leverancier (lees kopieert en plakt). Elke leverancier omschrijft het apparaat weer anders, maar er is er echt maar eentje. Ik zou dan ook gewoon kiezen voor de 'goedkoopste'
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 maart 2004, 14:11
palmario's schermafbeelding
palmario palmario is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 01 december 2002
Locatie: Amsterdam
Berichten: 64
Dan hebben we met een prijs van € 572,39 inclusief BTW meteen een laagste prijs te pakken! Alleen ben ik bang dat er binnenkort een opvolger van de UX-50 met OS 6.0 gaat uitkomen, waardoor 1. de UX-50 weer in waarde gaat zakken en 2. de nieuwe waarschijnlijk weer beter zal zijn (groter scherm, geen problemen meer met navigatie e.d.).

Is er enig idee of en wanneer deze opvolger er komt. Anders bestel ik liever vandaag dan morgen de UX-50. Met beat-it heb ik nl goede ervaringen en ik word gek van dat gedigitize van mijn Tungsten T. Daarom wil ik overstappen op een kleine PDA met minimaal OS 5.2 MET TOETSENBORD!
__________________
Psion 5, Psion 5MX, Palm V, Palm Vx, Palm M505, Palm Tungsten T, heb ik het geduld te wachten op OS6 of koop ik toch de te dure Sony UX-50?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 maart 2004, 14:33
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Op 08-03-2004, om 15:11 heeft palmario dit gezegd in bericht #3
Is er enig idee of en wanneer deze opvolger er komt. Anders bestel ik liever vandaag dan morgen de UX-50. Daarom wil ik overstappen op een kleine PDA met minimaal OS 5.2 MET TOETSENBORD!
Tsja, dat is koffiedik kijken en daar ben ik niet zo goed in . Ik weet dat de TH-55 er is maar die heeft geen toetsenbord. Misschien dat anderen meer weten.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023