Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Centro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 september 2008, 13:56
MendriX MendriX is offline
-
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 473
680 kwijt | Tytn II geprobeerd | Centro besteld

Zo hee. Ik loop op een treinstation in Italië. Treo 680 weg. Gejat, of verloren. Weg in ieder geval. Ik balen, gelukkig is alles wat geheim is gecodeerd op dat ding en heb ik van alles een back-up, maar toch vervelend. Ik had nog een Tytn II bij me waarmee ik o.a. navigeer en veel films op kijk (handig met zo'n kantelbaar scherm al keek ik ook graag op de 680), dus besloten om dan maar 100% te switchen naar die Tytn II. Ik heb het een aantal dagen intensief geprobeerd (eerder heb ik een Qtec geprobeerd, jaren geleden).

Programma's geďnstalleerd zodat ik alles weer kan wat ik kon, maar sjee zeg, zelfs de handige tools zoals HandyShopper zijn minder handig...om nog maar te zwijgen van de onhandige formfactor van die Tytn II. One handed gebruik? Pff, laat me niet lachen. Even snel kijken wanneer ik beschikbaar ben voor een afspraak en daarna snel een afspraak plannen? Laat me niet huilen...

Ik heb gisterenavond gauw een Centro besteld...ik weet zeker dat het de juiste beslissing is en volgens track & tracing van TNT is de chauffeur reeds onderweg naar mij. Dit maakt mijn verlangen naar een nieuw Palm-OS alleen maar groter, als ze er maar voor zorgen dat alle handigheidjes (native sneltoets om het scherm te dimmen, geluidswitch, etc.), de weinig nodige handelingen voor resultaat en het gemak van de formfactor blijven. Ik hoop dat er meteen met het eerste model GPS inzit. Ik hoop dat het TomTom beschikbaar is en ik hoop dat ze alle handige zaken die concurrenten hebben overnemen...tap-and-hold voor een contextmenu standaard (copy-paste, etc.) evt. een groter schermoppervlak, maar mét behoud van one-handedness (anders toch maar een kleiner scherm)...

Ik heb nog geduld, ik hoop alleen dat voldoende mensen dat hebben en dat Palm weer een groot succes wordt.
__________________
Mark van der Hijden
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:58.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023