Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 13 april 2002, 11:53
rjbroer
Guest
 
Berichten: n/a
19mm om precies te zijn, net even met schuifmaat gecheckt

Ik heb de resetpin van de originele stylus op de zilverkleurige stylus gedraaid. Dat lelijke plastic ding wat er standaard op zat vond ik niks, nadeel is nu dat er een opening niet wordt 'afgedicht', maar daar kan ik wel mee leven.

RJ
Met citaat reageren
  #22  
Oud 15 april 2002, 19:21
crepo crepo is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 04 april 2001
Locatie: Belgium
Berichten: 36
Stuur een bericht via ICQ naar crepo
Ook ik hem me vorig week dinsdag zo'n prachtige Palm hardcase gekocht (via Palmdirect). Vandaag in de bus.

Alleen is het begeleiden blaadje met een plakker achteraan op de case gekleefd. Was dat bij jullie ook zo?

Een vooral hoe kregen jullie zonder krassen of wat dan ook, die smerige rest van de klever weg?

Moest dat er nu echt opgekleefd worden? Net alsof het in de gesloten verpakking ging verloren gaan. gg

Alle tips welkom. Want wil hem in het eerste uur dat ik hem heb, niet direct al gaan beschadigen.

mvg,
peter
Met citaat reageren
  #23  
Oud 15 april 2002, 19:25
rjbroer
Guest
 
Berichten: n/a
Bij mij zaten de instructies ook geplakt op de achterkant van de case. Heel irritant. Ik heb eerst zoveel mogelijk sticker er van mijn nagels vanaf gehaald, en toen het echt niet meer wou, heb ik met mijn duim flink over de achterkant gewreven zodat je de lijmrestjes er zo 'afrolt'. Duur even en ziet er goor uit, maar zo krijg je hem zonder te beschadigen vrij snel weer 'mooi'.

RJ
Met citaat reageren
  #24  
Oud 16 april 2002, 11:30
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ik lees het al, de palm hardcase is dus top of the bult als het gaat om cases voor de m5xx.

volgende week maar eens bestellen

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #25  
Oud 06 mei 2002, 14:24
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
hoe lossen jullie het verlies van de resetpin op?

het weg proppen van een paperclip gaat niet echt en je krijgt er volgens mij ook krassen van. dus daar ga ik niet voor. de achterkant van de bijgeleverde stylus vervangen door de achterkant van de orginele levert niet echt bij aan de afsluitbaaheid van de case. en het ziet er ook niet uit.

dus, vertel, hoe lossen jullie dit op?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #26  
Oud 06 mei 2002, 16:08
mehappel
Guest
 
Berichten: n/a
De oplossing is simpel, gebruik de hack Crash. Dit programma'tje werkt echt perfect, en een resetpin heb je niet meer nodig, je palm reset zichzelf!

Het programma'tje is te verkrijgen bij PalmGear: http://www.palmgear.com/software/sho...22&prodID=8623
Met citaat reageren
  #27  
Oud 10 mei 2002, 16:30
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
binngehaald. werkt prachtig. alleen niet bij alle crashes. maar zeker wel 80 procent van de tijd
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #28  
Oud 03 maart 2003, 02:50
NightStalker
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs down Palm Hardcase probleem

Ik heb een probleempje met de Palm hardcase van mijn 515 en zou graag willen weten of anderen dit ook ondervonden hebben.

Nadat de case geheel gesloten is, komt er op de case zo af en toe druk te staan, door middel van het vasthouden in de hand van de case of door beweging van het kledingstuk waar de case opgeborgen zit. De Palm gaat dan aan, inclusief lampje, en blijft gedurende de in de Prefs gestelde tijd, aan.
Dit is niet prettig, ik moet veel te vaak het password gebruiken, en heb EasyLock ondertussen uitgeschakeld. Bij nadere analyse blijkt dat als ik ook maar enigszins druk rechts bovenaan de hardcase gebruik, de Palm aangaat.
Dit is vast niet de bedoeling, en ik ben benieuwd of ik de enige ben die hiermee rondloopt en last van heeft...

- Arend
Met citaat reageren
  #29  
Oud 03 maart 2003, 15:45
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Ik heb de proef op de som genomen, en idd: als er tamelijk veel druk op de case komt gaat de Palm aan, maar hier heb ik normaalgesproken geen last van.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 03 maart 2003, 23:45
NightStalker
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Palm Hardcase probleem

Vind ik dan toch een minpuntje voor de overigens goed ontworpen hardcase.
Ik vraag me af of ik de binnenkant aan kan passen, uithollen met een mini-freesje of zo...

Met de Palm V hardcase (van Palm), van hardplastic, had ik hier nooit last van.
Maar ja, daar zit ook een duidelijk andere aan/uit knop op.
Met citaat reageren
  #31  
Oud 04 maart 2003, 02:16
Werfje's schermafbeelding
Werfje Werfje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 13 februari 2002
Locatie: Veldhoven
Berichten: 119
Stuur een bericht via Yahoo naar Werfje
Mijn visie op de hard case

Hoi,

Ik heb ook al een tijdje de hard case.

Bij het syncen haal ik hem er gewoon uit. Vind ik geen probleem. Op een verhoging zetten vind ik eerder een probleem.

Ik heb in de holte van de stylus twee kleine stukjes paperclip zitten van ongeveer 1 cm. Deze passen er goed in en rammelen niet. Hiermee los ik het resetpin probleem op.

Bij mij ging hij ook steeds aan in mijn case en heb daarom stay-off hack op mijn palm geinstalleerd. Nu blijft hij uit. Ook weer opgelost.

Het enige nadeel voor mij is dat als hij in de case zit niet ook nog aan mijn GM210 GPS muis gekoppeld in de dicota keeper II kan. Hier moet ik hem dus ook uit de case halen.
Maar daar kan ik ook mee leven.

Ik ben dus erg tevreden over deze case.
__________________
Yours Magically,

Werfje
Met citaat reageren
  #32  
Oud 04 maart 2003, 11:36
RHarinck's schermafbeelding
RHarinck RHarinck is offline
Forumbikkel
Voornaam: Ries
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 14 mei 2002
Locatie: Omg. Rotterdam
Berichten: 419
Wink Palm Hardcase

Alleen al voor de hardcase zou ik niet overstappen naar een TT. Schitterend design!!! Geen sluiting tezien aan de buitenkant. En voor het syncen haal ik 'm er gewoon ff uit. Heb nu mijn 2e hardcase (oude aan mijn vriendin gegeven)en het valt mij op, dat er materiaal verschil is. De eerste was bijna glad gepolijst en de nieuwe is wat matter. En de stylus van de 1e case had groefjes en de nieuwe was glad. Al met al een uitstekend produkt!!!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg m515 002a.jpg‎ (77,0 KB, 9x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023