Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Centro

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 april 2008, 09:52
hanspost hanspost is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Berichten: 9
Weergave LED op Centro

Inmiddels ben ook ik een zeer tevreden gebruiker van de Centro. Wat me echter opvalt is het gebruik van de LED. Voorheen (Treo 650) had ik een langzaam knipperende groene LED als de telefoon aan stond en een snel knipperende LED als ik een oproep gemist had of een SMS bericht ontvangen had. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik hiervoor Butler gebruikte.

Nu zie ik op de Centro niet of mijn telefoon aan staat, totdat ik hem inschakel. Ook met Butler kan ik dit niet ondervangen. Wel biedt Butler nu dat bij een gemiste oproep de LED continu brandt, maar ik wil eigenlijk een knipperende LED en vooral een langzaam flashende LED als de telefoon gewoon aan staat. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 april 2008, 11:27
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik moet zeggen dat ik in het review ook maar de handleiding heb gevolgd, maar dat bij mijn model inderdaad niet zag. Ik dacht dat het kwam omdat het een pre-productiemodel was.

Maar blijkbaar is het niet zo. Nu is de LED alleen nuttig bij het laden van de Centro, en wanneer de batterij bijna op is?

Beetje raar inderdaad.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 april 2008, 11:32
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673
Hm niets nieuws, de 680 heeft dat ook. Rood knipperen bij buiten bereik en lage accu, en groen branden tijdens opladen. Verder helemaal niets.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 april 2008, 12:06
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ja, da's toch dom? De hele intentie van de LED, al vanaf de Treo 600, dat het zichbaar is van bovenaf (waar de ringerswitch zit) en van de voorkant (waar het scherm zit), zodat je heel makkelijk en heel discreet genotificeerd kan worden dat je bijv. een SMS of een e-mail hebt.

En bij de Centro hebben ze al een miezerig lampje geplaatst, die alleen naar de voorkant schijnt, die dan behalve het opladen laten zien ook helemaal niets doet tenzij je Chatteremail gebruikt?

Rare beslissing hoor.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 18 april 2008, 12:10
hanspost hanspost is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Berichten: 9
Vind ik ook inderdaad een misser. Ik heb net de diverse buitenlandse forums afgestruind en zie dat het (nog) niet mogelijk is. De maker van het voortreffelijke Butler wist te melden dat je de LED kunt laten knipperen door deze keihard aan en uit te zetten binnen korte tijd, waardoor het lijkt alsof de LED knippert, maar dat kost dermate veel stroom dat hij deze optie nog niet geactiveerd heeft. Op dit moment heb ik dus alleen een continu brandende LED (groen) als ik een oproep gemist heb of een SMS heb gekregen.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 18 april 2008, 12:27
postbus31's schermafbeelding
postbus31 postbus31 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Jeroen
Model: Overig
 
Geregistreerd: 04 augustus 2005
Locatie: De mooie provincie Groningen
Berichten: 673
Er was ook een freeware app die je led weer activeert...... euh....... serviceled?

Schijnt ook een stroomvretertje te zijn
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023