Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24 oktober 2006, 18:48
valk1
Guest
 
Berichten: n/a
Palm 505 | usb en/of hotsync problemen

In mijn vorige twee postings heb ik vermeld dat ik bezig ben met een Palm M505 die niet wil hotsync'en.

Op dit moment werk ik aan de fix die verband houdt met het opbouwen van statisch electriciteit en hoop dat dat werkt.

Vandaag zag ik in mijn WINXP Apparaatbeheer bij de palm een icoontje staan met een uitroepteken erbij (zie bijlage) . Als ik daarna de eigenshappen opvraag krijg de melding "Code 10" (zie bijlage).

Ik heb nu opnieuw de driver geïnstalleerd maar nog steeds geen oplossing . . . .
Ook heb ik de USB poorten zelf gecontroleerd en ze werken allemaal prima met andere externe apparaten (memorysticks).

Weet iemand hier meer van Code 10?

Ik hoop van wel want ik baal ervan dat ik net een mooie PDA via Marktplaats heb gekocht voor een prettige prijs, maar dat het hotsync'en maar één keer is gelukt. Daarna lijkt niets meer te werken tussen PC en Palm.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc palm505 usb driver.doc‎ (80,5 KB, 7x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023