Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 september 2006, 12:55
baz
Guest
 
Berichten: n/a
Welke PDA is het meest geschikt?

Hey,

ik ben hartstikke nieuw hier op dit forum en kom ook net pas aanwaaien in de PDA/navigatie business

Ik had een vraagje, ik wil een PDA (als je het zo noemt) die ik als navigatie kan gebruiken in mijn auto. Software zoals tomtom hoeft er niet bij te zitten want dat heb ik al, het enigste wat ik ermee wil doen is dus als navigatie systeem gebruiken maar moet wel een beetje leuk kwaliteit zijn.

Welke PDA is dan het meest geschikt voor mij? Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk want ik ga hem voor de rest nergens anders voor gebruiken (extra dingen zijn natuurlijk wel altijd mooi meegenomen).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 september 2006, 13:33
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Ik wil je niet meteen wegjagen maar als je het apparaat alleen voor navigatie gaat gebruiken kan je beter voor iets anders gaan: Navman iCN 330.

Dit is dan een stuk goedkoper.

Wil je wel een PDA, kier er dan een met bluetooth voor de communicatie met je GPS ontvanger.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 september 2006, 14:59
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254

Hallo baz en welkom op het forum!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baz
Software zoals tomtom hoeft er niet bij te zitten want dat heb ik al,
Als je de software al hebt, kijk dan in de bijgevoegde dokumentatie voor welke apparaten het geschikt is en koop daarvan dat wat het meest aan je eisen voldoet.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobB
Wil je wel een PDA, kier er dan een met bluetooth voor de communicatie met je GPS ontvanger.
Overweeg wel of je je BT-verbinding niet nodig hebt of wilt gebruiken voor bijkomende internetdiensten zoals filevermijding. In dat geval is een kabelmuis interessanter.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 september 2006, 15:06
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Citaat:
Overweeg wel of je je BT-verbinding niet nodig hebt of wilt gebruiken voor bijkomende internetdiensten zoals filevermijding. In dat geval is een kabelmuis interessanter.
Over het algemeen is een kabelmuis MET VERLOOPKABEL even duur als een blauwe muis. Het voordeel van de laatste wordt natuurlijk extra duidelijk als je overstapt naar een nieuwe palm (connector verandert regelmatig per nieuwe serie modellen).
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023