Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15 september 2006, 12:55
baz
Guest
 
Berichten: n/a
Welke PDA is het meest geschikt?

Hey,

ik ben hartstikke nieuw hier op dit forum en kom ook net pas aanwaaien in de PDA/navigatie business

Ik had een vraagje, ik wil een PDA (als je het zo noemt) die ik als navigatie kan gebruiken in mijn auto. Software zoals tomtom hoeft er niet bij te zitten want dat heb ik al, het enigste wat ik ermee wil doen is dus als navigatie systeem gebruiken maar moet wel een beetje leuk kwaliteit zijn.

Welke PDA is dan het meest geschikt voor mij? Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk want ik ga hem voor de rest nergens anders voor gebruiken (extra dingen zijn natuurlijk wel altijd mooi meegenomen).
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 september 2006, 13:33
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Ik wil je niet meteen wegjagen maar als je het apparaat alleen voor navigatie gaat gebruiken kan je beter voor iets anders gaan: Navman iCN 330.

Dit is dan een stuk goedkoper.

Wil je wel een PDA, kier er dan een met bluetooth voor de communicatie met je GPS ontvanger.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 september 2006, 14:59
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254

Hallo baz en welkom op het forum!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baz
Software zoals tomtom hoeft er niet bij te zitten want dat heb ik al,