Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07 augustus 2005, 00:06
Rem's schermafbeelding
Rem Rem is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 09 juni 2005
Berichten: 5
Wifi Kaart kapot

Hallo,

Ik ben sinds ongeveer anderhalve maand in het bezit van een tungsten t5, tot tevredenheid trouwens.

Nu zit er geen wifi op (standaard) maar ik heb een losse wifi kaart erbij. Deze werkte tot een tijdje terug prima. Nadat ik een schoonmaak heb gehouden laatst, heb ik de update voor de t5 en de nieuwe drivers voor de wifi kaart geinstalleerd (dit ging prima). Maar wanneer ik dan de wifi functionaliteit wil aanzetten, klaagt hij dat de kaart geen palmone wifi kaart is. Bluetooth is uitgeschakeld overigens.

Softe reset haalde niets uit, en ook een harde reset niet. heb eerst een harde reset geprobeerd, met daarna alleen de update en de wifi drivers te installeren. Dit hielp niet. Daarna heb ik geprobeerd na de harde reset alleen de wifi drivers (vanaf cd) te installeren. Wederom werkte wifi niet.

Lijkt mij op een hardware fout. Ben ook al bezig geweest op de site van palmone te kijken ivm garantie. Dit is wel goed geregeld voor pda's, maar voor accesoires kon ik het niet vinden. Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt,

groeten Remco
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 augustus 2005, 14:56
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Al een mailtje geprobeerd?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 augustus 2005, 15:10
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Doet hij het direct na een hard reset wel? Drivers er dan op zetten vanaf het kaartje, zonder hotsync, anders zet je de rest ook mee terug.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023