Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 december 2006, 10:07
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
TomTom v6 op Treo 650, hakkelige stem?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick99999 Bekijk bericht
Nu ik TT v6 een weekje gebruik heb op mijn Treo 650, valt mij op dat gesproken tekst minder is geworden in kwaliteit. De zinnen liepen altijd vloeiend, nu worden woorden 'afgestopt', waardoor de verstaanbaarheid achteruit is gegaan. Bij voorbeeld:

- na 400 meter rechtsaf liep altijd met bijna gelijke tussenpozen tussen de woorden
dat is nu:
- na 400
- dan heel snel erop, bijna zonder de D van de honderd
- volgt onmiddellijk het woord meter
- dan heel snel daarop rechtsaf.

Zou dat weer teruggezet kunnen worden? Ben ik de enige?
[Deze quote komt van http://www.palmclub.nl/forums/nieuws...tml#post169707 waar nog meer info/problemen staan ]

De palm helpdesk zond mij dit antwoord: "Hartelijk dank voor uw e-mail aan TomTom Customer Support. Wij adviseren u na te gaan wat de lees snelheid is van uw sdkaartje, wanneer deze te traag is dan zal dit een zeer negatieve uitwerking hebben op het gedrag van uw Navigatie software."

Ik heb mijn 2GB SD kaart vergeleken en deze is absoluut niet langzaam, qua lezen zelfs snel. ?http://www.palmclub.nl/forums/170244-post359.html

Voordat ik terug na naar de helpdesk: hebben nog meer mensen dit probleem, namelijk dat de gesproken aanwijzingen vaak hakkelig overkomen in vergelijking met versie 5?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 december 2006, 18:30
Dick99999 Dick99999 is offline
Forumbikkel
Voornaam: Dick
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 04 december 2004
Berichten: 189
Weer een stapje verder. Het ligt ook aan de gekozen stem. Bram heeft er minder last van dan Eva.
Bij Eva is het effect al te horen door de Test te doen bij het kiezen van een stem. Click een paar keer op test en je hoort dat woorden aan elkaar geplakt worden. Bij aanwijzingen tijdens rijden overigens veel erger.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023