Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02 november 2004, 16:58
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Dat valt wel mee hoor. Op de Zire71 zit de speaker ook op de achterkant en omdat er altijd een kleine ruimte overblijft tuusen je Palm en hetgeen waar je hem op legt (een tafel oid) werkt die ruimte als een soort klankkast. Het geluid wordt niet per see harder maar nog steeds wel goed verspreid.
__________________
Met citaat reageren
  #22  
Oud 02 november 2004, 17:03
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Op 02-11-2004, om 16:58 heeft Peter Drake dit gezegd in bericht #21
Dat valt wel mee hoor. Op de Zire71 zit de speaker ook op de achterkant en omdat er altijd een kleine ruimte overblijft tuusen je Palm en hetgeen waar je hem op legt (een tafel oid) werkt die ruimte als een soort klankkast. Het geluid wordt niet per see harder maar nog steeds wel goed verspreid.
Bij de T5 werd het dof als ik hem op een tafel leg, niks klankkast. De luidheid viel nog wel mee.
In een auto heb je dat het óf tegen de autohouder komt óf dat het gewoon naar achter kan verspreiden. Ik denk dat je het geluid aardig na kunt bootsen door je T3 achterstevoren te zetten. Bij een ingeschoven T3 zit de speaker nog maar iets hoger dan bij een T5, als je hem op de onderkant laat rusten.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #23  
Oud 02 november 2004, 18:05
Peter Drake's schermafbeelding
Peter Drake Peter Drake is offline
Gadgetfreak
Voornaam: Peter
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 06 juni 2003
Locatie: Schipluiden
Berichten: 1.211
Stuur een bericht via MSN naar Peter Drake
Citaat:
De luidheid viel nog wel mee
Dat is het belangrijkste denk ik. Misschien komt er zelfs wel de mogelijkheid om via de nieuwe Multi-connector de stemmen van je navigatie op de speakers van je auto te zetten. Audio-support is aanwezig. Even geduld
__________________
Met citaat reageren
  #24  
Oud 04 november 2004, 08:15
gjwater gjwater is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 08 september 2003
Berichten: 31
In de review:

Citaat:
... waardoor een soft reset (meest voorkomende, gewoon resetpinnetje indrukken) 30 seconden duurt.
Mijn T3 crasht nogal eens. Vervelend, maar met het programmaatje "Crash" niet zo'n probleem: na een paar seconden doet ie het weer. Hopelijk is de T5 zeer stabiel, want iedere keer 30 s wachten lijkt me geen pretje.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 04 november 2004, 12:05
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Op 04-11-2004, om 08:15 heeft gjwater dit gezegd in bericht #24
In de review:



Mijn T3 crasht nogal eens. Vervelend, maar met het programmaatje "Crash" niet zo'n probleem: na een paar seconden doet ie het weer. Hopelijk is de T5 zeer stabiel, want iedere keer 30 s wachten lijkt me geen pretje.
Nou, ik zou er niet teveel van verwachten. De T3 heeft naar mijn weten idd de snelste opstarttijd van welke PalmOS PDA dan ook (zeker als je die Tungsten|T bewegend logo-dingetje uit het RAM wist) en dan zal het wel eens zuur tegen kunnen vallen als je met de T5 rondloopt, die er niet om bekend staat superstabiel te zijn.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #26  
Oud 04 november 2004, 12:15
Patrick B's schermafbeelding
Patrick B Patrick B is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 16 maart 2003
Locatie: Amersfoort
Berichten: 240
Kan je die bewegende dingetjes uit het ram wissen dan?
zo,ja hoe doe ik dat dan?
En kan het ook met een T2?
__________________
Van Palm V naar T naar 71 naar T2 naar Treo 650 naar TlX en nou kijken of deze net zolang bevalt als de T2.
Met citaat reageren
  #27  
Oud 04 november 2004, 12:17
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Op 04-11-2004, om 12:15 heeft Patrick B dit gezegd in bericht #26
Kan je die bewegende dingetjes uit het ram wissen dan?
zo,ja hoe doe ik dat dan?
En kan het ook met een T2?
Ik herinner me dat dat kon op mijn T3, maar die heb ik slechts een paar weken gehad, en ik weet niet meer welk bestand dat was. T2 heb ik ook gehad, en ik weet eigenlijk niet meer of ik dat daar ook had weggehaald...

Misschien wel leuk genoeg om een eigen topic te beginnen als via de zoekfunctie er niks uit komt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #28  
Oud 04 november 2004, 12:23
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Het kan met de T2 ook (ik spreek uit ervaring) maar je moet daar wel heel erg mee uitkijken, je kan namelijk je Palm er mee verzieken. Je zit op dat moment namelijk in de ROM te klooien...

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #29  
Oud 08 november 2004, 19:27
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
Kei lang lid
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2001
Locatie: Grave, gelegen in het BRABANTSE land, waar het (Palm)leven nog goed is
Berichten: 273
Beslist geen opvolger voor T3

Hey guys,

Had de T5 besteld om te bezien of deze wellicht mijn oude T3 kon vervangen. In dat geval zou de T3 naar mijn baas gaan en zou ik met de T5 verder gaan.
Het blijkt echter één grote ramp, daar waar het gaat om het 'verhuizen' van reeds aangeschafte en freeware software. Enkele programma's lijken het goed te doen, maar hebben hier en daar kleine vervelende bugs. Andere programma's weigeren volledig dienst, waaronder mijn geliefde TomTom Navigator. Wellicht dat dit met evt. toekomstige patches verholpen zal worden.

De T5 gaat echter naar mijn baas.
Hij hoeft geen 3d party software te hebben en is bijzonder tevreden met de bij de T5 geleverde software.

Toch maar weer uitkijken naar een échte opvolger voor de T3
__________________
Mvg, Peter van Bommel
http://www.bommeltje.nl

Hoe leger de geest, hoe bloter het beest...
P.S. Ik gebruik ALTIJD de zoekfunctie voordat ik iets vraag...
(maar vergeef 't me als ik weer ens te impulsief ben )


Mijn PDA's: na eerst 2 Casio organizers verslonden te hebben, zag ik het licht,
waarna de Palmziekte pas écht uitbrak: IIIe - m505 - TT - T3 - T5 - Treo650 - TX.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 08 november 2004, 20:51
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Citaat:
De T5 gaat echter naar mijn baas.
Ik hoop niet dat dat al te erg ten koste gaat van de werkverhouding .
Met citaat reageren
  #31  
Oud 09 november 2004, 18:00
Bommeltje's schermafbeelding
Bommeltje Bommeltje is offline
Kei lang lid
Voornaam: Peter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2001
Locatie: Grave, gelegen in het BRABANTSE land, waar het (Palm)leven nog goed is
Berichten: 273
Nou, hij is een totale nitwit, maar is erg gecharmeerd van de agenda, contact en kalenderfuncties... dus dat zit wel goed
__________________
Mvg, Peter van Bommel
http://www.bommeltje.nl

Hoe leger de geest, hoe bloter het beest...
P.S. Ik gebruik ALTIJD de zoekfunctie voordat ik iets vraag...
(maar vergeef 't me als ik weer ens te impulsief ben )


Mijn PDA's: na eerst 2 Casio organizers verslonden te hebben, zag ik het licht,
waarna de Palmziekte pas écht uitbrak: IIIe - m505 - TT - T3 - T5 - Treo650 - TX.
Met citaat reageren
  #32  
Oud 23 november 2004, 18:04
jempen jempen is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Treo 750
 
Geregistreerd: 20 januari 2003
Berichten: 128
Wat een heerlijk apparaat, ben net even bij de mediamarkt in enschede langs geweest. Jammer genoeg was ie vastgelopen haha, maar hij voelt heerlijk aan om mee te werken en ook de coating is een stuk mooier dan die van de TE.
Alleen ik kon wel weer zien dat ze daar de balle verstand er van hadden... er hing namelijk een heel lekker prijskaartje aan met een nog mooiere omschrijving erop. Tungsten E voor maar 219 pleuro dat is nog eens een prijs. Officieel zou ik hem voor dat bedrag mee hebben kunnen nemen natuurlijk, volgens de BW boeken dan. Maar ik heb ze maar even gewezen op hun fout.
Jelmer
__________________
Palm
Palm M105 -> Tungsten E -> Tungsten T3 -> Treo 600 -> Treo 650 + Lifedrive -> Treo 750 + Palm TX -> Treo Pro
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023