Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Overige licentienemers - Sony CLIE, Garmin iQUE, Fossil, etc.

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08 mei 2004, 18:34
LexB
Guest
 
Berichten: n/a
Question case voor Sony PEG-TG50

Hallo all,

weet niet of het de juiste groep is maar ok lets kick it.

Naar bijna 7 jaar trouwe dienst begint mij n Palm III mankementen te vertonen (lcd los, digitezer die elke dag opnieuw gecallibreerd moet worden etc) en heb ik vandaag een Sony PEG-TG50, welke voor mij uitstekend voldoet (hij was niet duur bij Dixons dus dat hopen we dan maar).

Maar nu ben ik redelijk verwent met de Targus CH050 case (ja het was mijn review) en ben nu op zoek naar iets soorts gelijk, echter is er blijkbaar in de 5 jaar veel veranderd en zijn er zoveel leveranciers gekomen van cases dat je door de bomen het bos niet meer ziet, laat staan een leuke case.

Dus wie o wie weet een leuke case voor mijn Sony PEG-TG50.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 mei 2004, 18:45
digilb's schermafbeelding
digilb digilb is offline
Zonder titel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 maart 2003
Berichten: 1.214
Brando staat hier op 't forum bekend als een goede en betrouwbare webwinkel. Op http://shop.brando.com.hk/cliet.php zie je hun cases voor de Sony T-serie (dus incl. de TG50).

PDAshop.nl wordt ook positief gewaardeerd. Op http://sony.pdashop.nl/accessoires/2170 vind je hun TG50-pagina, incl. cases.

EDIT

Vergeet PDAshop.nl maar, want hun cases voor de TG50 blijken geen cases te zijn. Je kunt op die pagina wel andere zinvolle TG50-accessoires vinden!


__________________
WM is een drieletterwoord

Laatst gewijzigd door digilb; 08 mei 2004 om 18:49.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023