Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16 juli 2007, 08:19
MdV MdV is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 16 juli 2007
Berichten: 1
messaging. versamail en treo680

Hi,

Recent heb ik een treo 680 aaangeschaft nadat mijn trouwe 650 ter ziele was (kaopt gevallen....). Ik stuit nu op een tweetal wellicht onnozele problemen. In messaging was ik gewend dat ik in het "aan: "vakje gewoon een naam kon typen waarna de treo in contacts het 06 nummer opzocht. Dat werkt op mijn 680 niet meer zo. Ik moet zelf een 06 nr intypen, in alle andere gevallen krijg ik een melding dat er niet gevonden wordt in contacts (staat natuurlijk wel wat in). Verder kan ik na het ophalen van mijn mail in versamail niet meer uitloggen dwz ik mis een "disconnect" functie.
Kan iemand mij helpen ?

Tnx,

Mark
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 oktober 2007, 13:56
Rickwes
Guest
 
Berichten: n/a
Mark,

Ik had precies hetzelfde probleem... na de overstap van de 650 naar de 680 miste ik de "lookup in Contacts" functie. De 680 heeft echter wel de directe zoekfunctie in je contacts dus zodra je daar de naam begint te typen zoekt ie mee in je contacts! Nog veel mooier dan op de 650 dus.... je moet het alleen even weten.
Voor mail gebruik ik Snappermail ipv de standaard Versamail, dat vind ik echt een onplezierig proggie. In Snappermail heb je een optie die je kunt aanvinken om te disconnecten na het ophalen van je mail. Misschien moet je dat eens proberen?

Rick
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023