Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 april 2005, 10:15
Dim's schermafbeelding
Dim Dim is offline
TungXten ?
Voornaam: Dimitri
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 05 oktober 2003
Locatie: Kemzeke, België
Berichten: 50
(op)Krassen ?

Hopelijk geen spervuur vn kritiek op het onderwerp. :
De vraag is op zijn plaats, het toestel niet, de doelgroep om de vraag te stellen: Allen ervaringsdeskundigen... zeg nu nog eens iets...

Ben reeds jaren gebruiker van Psion tot Palm.
Kocht recent een flinke digitale camera en zag het broze scherm achter op het toestel. Het eerste wat in mijn gedachten opkwam :"beschermen!"

Door de onpraktische plaats van het scherm (te oppervlakkig) komt een op maat gesneden Brando-beschermer, van mijn TT3, er tekens weer af ( wordt eraf gepeld door op te bergen in de fototas)

Wat is nu de vraag : Bestaat er een (scotch-)tape die op een display-vriendelijke manier verwijderbaar is (weet ik, staat elders in het forum vermeld)
en die een voldoende scherp foto-beeld doorlaat (en dat vond ik nergens in het forum)

Nogmaals excuus voor het onderwerp maar maar ik maak bij jullie het meest kans op een bruikbaar antwoord (foto-forum was nihil)

Dim
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2005, 11:01
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Helaas stam ik niet helemaal uit het 'tape' tijdperk, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Citaat:
Door de onpraktische plaats van het scherm (te oppervlakkig) komt een op maat gesneden Brando-beschermer, van mijn TT3, er tekens weer af ( wordt eraf gepeld door op te bergen in de fototas)
Een screenprotector plakt de tweede keer volgens mij altijd minder goed. Brando verkoopt ook screenprotectors speciaal voor een digitale camera, die gelijk de goede afmetingen hebben. Misschien kun je zoiets nog proberen.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 april 2005, 18:08
Dim's schermafbeelding
Dim Dim is offline
TungXten ?
Voornaam: Dimitri
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 05 oktober 2003
Locatie: Kemzeke, België
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram
Brando verkoopt ook screenprotectors speciaal voor een digitale camera, die gelijk de goede afmetingen hebben
Dat wist ik niet. Ik zal mijn licht terug eens opsteken op de Hong Kong-site .

Bedankt

Dim
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 april 2005, 01:24
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Even naar Offtopic geschopt

Ik gebruik ook al een jaar mijn Martin Fields Overlay Plus op mijn Minolta, en het is fantastisch. De (matte) Brando was daarvoor eraf gevlogen bij het in en uithalen van de camera uit de fototas, maar de Martin Fields doet het al tijden prima. Dus ik neem aan dat de crystal clear versie van de Brando dat ook gaat doen.

Ik heb hier een Brando Crystal Clear voor de HP hx4700 liggen: beste prijs/oppervlakte verhouding van alle screenprotectors. Ik knip ze op maat voor mijn gadgets en het werkt altijd. Wat handig is om de hoeken wat af te ronden, in plaats van de 90 graden recht te laten aflopen.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023