Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm - overige modellen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14 juli 2002, 12:12
Snooker
Guest
 
Berichten: n/a
Smile 't Is toch een Palm geworden!

Als aanstichter van deze flink uit de hand gelopen thread, wil ik jullie toch nog even meedelen dat de keuze toch is uitgevallen in het voordeel van Palm. De Palm V is ten grave gedragen, en ik organiseer m'n leven nu met behulp van een Palm m515!
Met citaat reageren
  #62  
Oud 14 juli 2002, 12:29
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Gelukkig, dan hebben we je toch kunnen overtuigen
__________________
Word wordt nooit Perfect
Met citaat reageren
  #63  
Oud 14 juli 2002, 13:29
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Al met al was het de discussie dus wel waard!
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #64  
Oud 27 augustus 2002, 10:09
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
volgens mij is dit de langste thread op palmclub.nl.....

__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #65  
Oud 27 augustus 2002, 12:06
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Ik denk dat de thread over de reisplanner het met 111 reacties, en ruim 8800 views het ruimschoots wint. En ook in het GPS-forum kunnen ze er wat van.

En on-topic: Snooker: veel plezier met je m515

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #66  
Oud 27 augustus 2002, 12:55
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
al ruim een jaar geleden zijn er allerlei threads gestart over het maken van een offline spoorboekje op de pda. een half jaar geleden was het dan eindelijk zover en kwam de ns over de balk met een programma. Ik ben het om eerlijk te zijn sinds die tijd een beetje uit het oog verloren. Hoe staat het er eigenlijk mee? bevalt het nog steeds? hoe gaat het met de updates? zijn de kopers nog steeds zo content met hun aan schaf?

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #67  
Oud 27 augustus 2002, 13:32
Snooker
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoelvdV
En on-topic: Snooker: veel plezier met je m515

Groeten, Roel. [/b]
Dank je Roel. En hij (of zij?) bevalt uitstekend mag ik wel zeggen. Maar goed, als je al enthousiast was over de Palm V kun je over de M515 alleen maar juichen natuurlijk.
Met citaat reageren
  #68  
Oud 27 augustus 2002, 15:15
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orbit67
al ruim een jaar geleden zijn er allerlei threads gestart over het maken van een offline spoorboekje op de pda. een half jaar geleden was het dan eindelijk zover en kwam de ns over de balk met een programma. Ik ben het om eerlijk te zijn sinds die tijd een beetje uit het oog verloren. Hoe staat het er eigenlijk mee? bevalt het nog steeds? hoe gaat het met de updates? zijn de kopers nog steeds zo content met hun aan schaf?
misschien dat je dat beter in die threads kunt vragen?
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #69  
Oud 28 augustus 2002, 08:26
orbit67's schermafbeelding
orbit67 orbit67 is offline
Lid
Model: PocketPC
 
Geregistreerd: 07 september 2001
Locatie: Den Haag
Berichten: 900
ja is gebeurt:

http://www.palmclub.nl/forums/showth...9&goto=newpost

gr

rw
__________________
Sorry mensen, maar sinds februari 2004 ben ik uitermate gelukkig met een HP 2210. Mij zul je hier dus niet meer terug zien!! Kom gerust op bezoek bij www.pocketpc-club.nl
Met citaat reageren
  #70  
Oud 29 augustus 2002, 11:26
Rudy Rudy is offline
Forumbikkel
Model: Palm m500
 
Geregistreerd: 01 juli 2002
Berichten: 136
Ik wil nog even inpikken op de palm/pocketpc
Ikzelf, al sind 96 fervente palmuser, ben sinds enkele dagen naar de ipaq overgestapt (kom van palm 500)
Ik heb die keuze geaamkt, omdat ik meer wil dan de funtionaliteit van een pda, de pocketpc2002 sprak mij wel aan.
Als je nou enkel een toetsel als agenda/mail/adreskoek, beetje tekstverwerking nodig hebt, neem dan de palm, super toestel.
Maar als je wat zwaardere dingen gaat doen, zoals gps, multimedia, mp3, divx enzo, dan is de pppc de keuze.
Als je nou gewoon dezelfde tomtom citymaps op de palm 515 en daarnaast op de ppc ziet, dan merk je echt een wereld van verschil. en ik heb het niet in de eerste plats over het scherm op zich, maar de hoeveelheid informate, snelheid van verwerking enzovoort.
Tis echt een heel ander ding, en je valt ervoor, of niet, ik ben ervoor gevallen.
en of het nou zoveel duurder is weet ik niet, een 515 is eigenlijk een heel duur toestel voor 16mb ram. enuitbreiden met die sd kaartjes gaat echt niet zo goed, niet alles software ondersteunt die kaartjes.
Ik heb bij de ipaq 1 sleeve met zowel bleutooth als cf, dit laatse vind je onder file-explorer gewoon als map.
Ik lees trouwens dat sommigen mensen als argument voor de palm nemen, het niet met microsoft produkten moeten werken. Laat dat nou net voor veel mensen een voordeel zijn, als ik zie hoe ik nu met files speel, op de palm was dat wela nders.
Over die gratis programmas zoals launcher, afterburner enzovoort, de meeste van die dingen , heb je of niet nodig , of vind je ook, maar veel mooier, voor de ppc. Ik heb gisteren een filpje gedownload en deze nacht in bed bekeken, doe maar met palm.
En deze ochtend een hele resem mp3 op de cfkaart gezet, zodat ik hier op mijn burea lekker van de prachtige geluidskwaliteit kan genieten.
Zoals je dus kunt uitmaken, vraag ik gewoon teveel om nog met de palm te kunnen verdergaan.
Trouwens, zelfs mensen zoals digi-map (gps), geven toe dat hun software door beperkingen van de palm bepaalde tekortkomingen heeft.
Maar, toegegeven, allen voor de pim funkties, voldoet een palm prima, zelfs een vx of 500. (kleur is ook leuk, maar eens je ppc gezien hebt)
Tja, dit is mijn mening hé
Rudy
Met citaat reageren
  #71  
Oud 29 augustus 2002, 18:26
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Nou, het is heel eerlijk dat je dat hier durft te openbaren Nee, veel plezier met je iPaq hoor. Ik neem aan dat je gelijk hebt met wat je zegt en het blijft altijd een persoonlijke keuze.
Met citaat reageren
  #72  
Oud 26 juli 2004, 17:39
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Talking Prism versus Asus

Deze thread wil ik wel eens nieuw leven inblazen. Sinds de laatste reactie is er mijns inziens veel veranderd op zowel Palm als PPC gebied.

EN zijn er volgens mij een hoop mensen die kort geleden (net als ik)toch een PPC gekocht hebben in combinatie met Tomtom 3. Deze heb ik dan ook afgelopen vakantie naar volle tevredenheid gebruikt.

Heb de PPC (Asus 620) voor mijn vakantie ook laten syncen met mijn Outlook, zodat ik "alles" toch bij me had. Heb vervolgens tijdens mijn vakantie wat gespeeld met de PIM applicaties van de PPC, omdat ik toch wel nieuwsgierig was of of een overstap naar PPC interessant zou kunnen zijn.

Voor de PIM applicaties vind ik dat dus niet. Met een PPC is het dan voor mij toch veel omslachtiger werken. Juist nu ik weer aan het werk ben grijp ik dan ook steevast naar mijn Prism. Voor de media zaken is de PPC weer interessanter.

Ben benieuwd naar mede Palm gebruikers die nu ook een Tomtom PPC hebben en wat hun vergelijkingservaringen zijn.

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #73  
Oud 26 juli 2004, 17:54
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Re: Prism versus Asus

Citaat:
Op 26-07-2004, om 18:39 heeft Frits dit gezegd in bericht #72
Voor de media zaken is de PPC weer interessanter.
Leg dat eens uit
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #74  
Oud 26 juli 2004, 18:08
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Mediazaken zoals: Mediaplayer, MP3, voicerecorder. Ook het scherm is mooier. Ik weet ook wel dat mijn Prism verouderd is t.o.v. de Asus 620 en dat ik daar dan een Tungsten tegenover moet zetten, maar daar gaat het me nu niet om. De combinatie Tomtom 3 met Tungsten was me 4-5 week geleden gewoon te duur.

Ik heb een Prism en die bevalt me zeer goed voor de PIM applicaties. Heb een Asus 620 met Tomtom 3 gekocht, omdat ik een navigatorsysteem wilde hebben voor niet al te veel geld.

Nu heb ik toch eens gekeken naar de andere mogelijkheden van de PPC en ben nu nieuwsgierig naar gebruikservaringen van andere Palm gebruikers die eigenlijk een navigatiesysteem gekocht hebben en daar dan ook een PPC bij kregen. Via ons onvolprezen zoeksysteem kwam ik bij deze thread terecht en het leek me goed hier het draadje op te pakken.

Misschien beter als aparte thread verder te gaan?

Frits
Met citaat reageren
  #75  
Oud 26 juli 2004, 22:35
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Ok, dus als ik het goed begrijp dan wil je een oud model pda met PalmOS erop vergelijken met een nieuw(er) model pda met PocketPC erop
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #76  
Oud 26 juli 2004, 23:01
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Sorry dat ik het zeg hoor maar wat een onzin. De meeste moderne Palm-schermen zijn verreweg beter dan de PPC's
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Met citaat reageren
  #77  
Oud 27 juli 2004, 18:59
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Nog een keer:

Ik ben een Prism gebruiker en gebruik hoofdzakelijk de PIM applicaties naar volle tevredenheid.

Heb een Navigatiesysteem Tomtom 3 gekocht en kreeg daardoor er een PPC bij. Er zullen meer Palmgebuikers zijn die dat gedaan hebben de afgelopen tijd. Ik heb op mijn PPC eens de PIM applicaties vergeleken met die op mij Palm en heb geconcludeerd dat ik liever met Palm BLIJF werken.

Ben nu nieuwsgierig naar de ervaringen van de andere Palmgebruikers die ook een Tomtom 3 met PPC gekocht hebben. Hebben die dezelfde ervaring als ik of zien zij wel voordelen in de PIM applicaties op een PPC en stappen misschien over?

Groet,
Frits
Met citaat reageren
  #78  
Oud 27 juli 2004, 19:12
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Jongens, wel lezen wat Frits schrijft.

Toen Frits schreef dat hij voor multimedia liever de PPC pakt, bedoelt hij natuurlijk *zijn* PPC ipv *zijn* Visor. Niet in het algemeen, hij heeft immers geen vergelijkingsmateriaal.

Toch, Frits?
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #79  
Oud 27 juli 2004, 22:40
Frits's schermafbeelding
Frits Frits is offline
Sony Clie rocks!
Voornaam: Frits
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Hoogezand
Berichten: 414
Thumbs up

Klopt, maar dan wel met de nadruk op de PIM applicaties, want dat zijn de zaken die ik het meest gebruik en daar maak ik de vergelijking mee tussen Palm en PPC.

En ik ben nu juist nieuwsgierig naar de ervaringen van "lotgenoten"; dus een palmgebruiker die ook een navigatiesysteem gekocht heeft met een PPC en die ook eens verder gekeken heeft naar een vergelijk tussen de PIM applicaties van zijn nieuwe PPC en zijn Palm.

We zijn (en blijven) Palmgebruikers nietwaar? Anders had ik de vraag n.l. beter bij het PPC forum kunnen stellen.

Groet,
Frits
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023