Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 juni 2008, 19:27
huisinhilversum huisinhilversum is offline
Junior lid
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 06 januari 2008
Berichten: 4
Navigatie op de TX.

Wie O wie kan mij helpen.

Op het moment draai ik Tomtom 5 op mijn Palm TX een mooie combinatie die het goed doet,…..maar het is niet meer mogelijk om hiervoor nieuwe kaarten te bestellen. Alleen illegaal kan ik nog het een en ander krijgen en ook die kaarten zijn al niet meer een van de nieuwste. Is er iemand die mij kan vertellen welke software leverancier nog wel een up to date software en map applicatie heeft voor de Palm TX want zoals je weet draait Tomtom 6 niet op de TX.

Al vast bedankt voor het lezen en misschien jullie reactie,

Paul
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 juni 2008, 10:45
deboopi deboopi is offline
Lid
Voornaam: Pieter
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 februari 2006
Locatie: Mechelen (België)
Berichten: 30
Paul,
ik zou toch eerst maar eens goed kijken op het forum.
Tomtom 6 draait officiëel niet op een TX maar officieus wel.
Je moet dan wel zien dat je er de laatste versie van hebt (met name 6.030). Waar je wel moet vooropletten met TT6 is dat je het programma verlaat alvorens de bluetooth antenne (als je het gebruikt met een BT) uit te schakelen maar voor de rest loopt het goed.
De laatste kaarte voor TT6 zijn echter de kaarten versie 6.75 en die zijn nu ook weer niet helemaal up-to-date en TT maakt geen nieuwere kaarten meer voor software versie 6.
Een andere is GARMIN en de laatste europese versie ondersteunt nu dan toch BT antennes andere dan die van Garmin zelf.
Dit programma is (net zoals TT) wel een DBCACHE geheugenvreter.
Ik heb zelf Garmin nog niet aan de praat gekregen want dan zou ik mijn TX eerst eens helemaal opnieuw moeten installeren.
Als je in de forums wat zoekt vind je wel commentaren op Garmin (sommige lovend andere spreken van een tergend traag systeem).
Er zijn natuurlijk altijd overklokkers waarmee het dan toch weer wat sneller draait.
Garmin houdt (voorlopig dan toch) zijn kaarten voor deze software up-to-date.
Kijk ook eens op http://www.palmclub.nl/forums/gps-na...itsmatrix.html

Piet
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023