Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01 maart 2007, 19:57
mpamolenaar
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation Klein vraagje.....Perfect Passenger

Beste lezers.

Ik heb op dit forum gezocht maar geen antwoord gevonden op de volgende vragen.

Ik bezit een Sony CLIE sj33. Ik heb daar PP op gezet en op aanraden van PP support alles geupdate via internet.

Ik heb alles in beeld......maar ik kan geen plaats intoetsen. Alle letters die ik intoets verdwijnen na een seconde weer stuk voor stuk. Alsof er een automatische backspace toets aan de gang is. Verder werkt mij PDA perfect. Heb al een harde reset gedaan en schoonmaak gehouden.(gelezen op dit forum)

Nu is mijn vraag: Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
En kan iemand mij vertellen hoeveel files er op een originele memorystick/card staan bij Perfect Passenger? (eventueel met de bijbehorende grootte)

Ik heb namelijk het idee dat ik ben opgescheept met een gebruikt setje. (waar mogelijk een beschadigd bestand op staat?)

En de laatste vraag: Kan ik een 100% kopie maken van de stick en daarna naar hartelust klooien met de bestanden op de stick? Mocht het eea niet werken kan ik dan gewoon weer de kopie naar de stick terugzetten of staan er ook verborgen file's op de stick van PP?

Ik weet het, een heleboel vragen maar ik om er zelf niet uit.

Alvast bedankt voor jullie tijd!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 maart 2007, 22:59
n3232 n3232 is offline
Lid
Voornaam: Fred
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpamolenaar Bekijk bericht
Beste lezers.

Ik heb op dit forum gezocht maar geen antwoord gevonden op de volgende vragen.

Ik bezit een Sony CLIE sj33. Ik heb daar PP op gezet en op aanraden van PP support alles geupdate via internet.

Ik heb alles in beeld......maar ik kan geen plaats intoetsen. Alle letters die ik intoets verdwijnen na een seconde weer stuk voor stuk. Alsof er een automatische backspace toets aan de gang is. Verder werkt mij PDA perfect. Heb al een harde reset gedaan en schoonmaak gehouden.(gelezen op dit forum)

Nu is mijn vraag: Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
En kan iemand mij vertellen hoeveel files er op een originele memorystick/card staan bij Perfect Passenger? (eventueel met de bijbehorende grootte)

Ik heb namelijk het idee dat ik ben opgescheept met een gebruikt setje. (waar mogelijk een beschadigd bestand op staat?)

En de laatste vraag: Kan ik een 100% kopie maken van de stick en daarna naar hartelust klooien met de bestanden op de stick? Mocht het eea niet werken kan ik dan gewoon weer de kopie naar de stick terugzetten of staan er ook verborgen file's op de stick van PP?

Ik weet het, een heleboel vragen maar ik om er zelf niet uit.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Op mijn originele Multimedia Card van PP staan de volgende bestanden:
Audio: 1,37 Mb
DCIM: 12 bytes
DIGI-MAP: 114 Mb (Benelux)
Palm: 946 kB
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 maart 2007, 00:27
mpamolenaar
Guest
 
Berichten: n/a
Beste N3232,

Da's gek.....ik heb de volgende waarden:

Audio 44 files - 1,25 Mb ipv jouw 1,37 Mb
DCIM 51 files - 2.63 Mb ipv jouw 12 bytes !?
Digi-Map 101 files - 74.58 Mb ipv 114 Mb !?
Palm 54 files - 1.08 Mb ipv 946 kb

Totaal beslaat de software op mijn stick 250 files en 79.55 Mb !

Wel even opgemerkt dat ik een 128 Mb Sony Memorystick heb aangezien de software van PP voor de Sony Clie bedoeld is. Zou dat nog verschil maken of mis ik gewoon een heel stuk? Zo ja, dan moet ik hoognodig een hartig woordje gaan spreken met de verkoper!

Laatst gewijzigd door mpamolenaar; 02 maart 2007 om 00:40. Reden: foutje in tekst
Met citaat reageren
  #4  
Oud 02 maart 2007, 07:20
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door n3232 Bekijk bericht
Op mijn originele Multimedia Card van PP staan de volgende bestanden:
Audio: 1,37 Mb
DCIM: 12 bytes
DIGI-MAP: 114 Mb (Benelux)
Palm: 946 kB
DCIM heeft niets met PP te maken, dit is een directory die automatisch aangemaakt wordt om foto's in op te slaan. De Palm directory kan natuurlijk van alles bevatten, PP (start.prc) is daar maar een klein onderdeel van. Mijn originele Digi-Map directory (5-9-2003) bevat 117.301.064 bytes. Haal ik daar Belgie en Luxemburg af dan hou ik ongeveer 74MB over, dus als je geen B.DGM, Antwerpe.dgm, Brugge.dgm, Brussel.dgm etc. in die directory hebt staan heb je alleen Nederland.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpamolenaar
Ik heb namelijk het idee dat ik ben opgescheept met een gebruikt setje. (waar mogelijk een beschadigd bestand op staat?)
Hoezo? Heb je de kaart tweedehands gekocht? Dan istie inderdaad hoogstwaarschijnlijk gebruikt ....
Het is verstandig om de bestanden ergens op te slaan. De MMC versie van PP (en waarschijnlijk dus ook de MS versie) werkt met codes die afhankelijk zijn van je (hardware) kaartnummer. Je kunt dus een kopie maken, maar die werkt niet op andere kaarten.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 maart 2007, 03:22
mpamolenaar
Guest
 
Berichten: n/a
Oke dan,

Kaartje is retour verkoper. Krijg als het goed is per ommegaande een nieuwe (lees ongebruikte)

Bedankt zover!

Martin
Met citaat reageren
  #6  
Oud 03 maart 2007, 12:40
Boelie Boelie is offline
Lid
Voornaam: Romain
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 03 oktober 2004
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 14
Perfect passenger voor Clie

Waar kan ik voor een Clie nog Perfect Passenger kopen?
Met citaat reageren
  #7  
Oud 03 maart 2007, 14:30
mpamolenaar
Guest
 
Berichten: n/a
Beste Boeli,

Marktplaats.nl - de advertentiesite van Nederland

Kijk eens op deze link.

Suc6!

Martin

PS: Ik heb deze link ook als privebericht naar jou verstuurd met uitleg!

Laatst gewijzigd door mpamolenaar; 03 maart 2007 om 14:44. Reden: aanvulling tekst
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023